Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
سه-شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ برابر با  ۱۵ نوامبر ۲۰۲۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :سه-شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱  برابر با ۱۵ نوامبر ۲۰۲۲
اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)

 

حملات موشکی رژیم  جمهوری اسلامی به مقرهای

"حزب دمکرات کردستان ایران"

و "کومله زحمتکشان کردستان ایران"

را محکوم می کنیم.

 

ساعت ٨:٤٥ دقیقۀ صبح دوشنبه، ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ، سپاه پاسداران رژیم جمهوری اسلامی با نقض آشکار حق حاکمیت دولت عراق و منطقه اقلیم کردستان عراق، مراکز و مقرهای "حزب دمکرات کردستان ایران" و "کومله زحمتکشان کردستان ایران" را مورد حملات موشکی و پهپادی قرار داد که متاسفانه دو نفر از پیشمرگان "حزب دمکرات کردستان ایران" به شهادت رسیده و تعداد دیگری زخمی و مجروح شدند. "ریبوار عبدی" کادر حزب "حزب دمکرات کردستان ایران" اهل شهر سقز و "آسو توانا" پیشمرگ جوان حزب و اهل شهر بوکان از جان باختگان این تهاجم تروریستی رژیم جمهوری اسلامی بودند.

 

با شروع انقلاب مردم ایران برای پایان دادن به موجودیت رژیم جمهوری اسلامی که اکنون دو ماه از روند رو به گسترش آن سپری شده است، دستگاه های امنیتی و سرکوب رژیم تلاش کردند تا همراه با توسل به خشن ترین اشکال سرکوب جنبش انقلابی، با دامن زدن به ترس تجزیه ایران، در صفوف متحد مردم ایران شکاف انداخته و روند رو به پیشروی انقلاب را مهار کنند. دستگاه های تبلیغاتی رژیم جمهوری در تبلیغات هماهنگ و بی وقفه خود، چنین القاء می کنند که رژیم جمهوری اسلامی، تنها ضمانت  یکپارچگی سرزمینی کشور است و در صورت سقوط رژیم فاشیستی حاکم، ایران نیز از هم خواهد پاشید. حمله به مراکز و مقرهای احزاب کرد ایرانی در اقلیم کردستان  عراق  و تلاش برای تحریک  آن ها به  عکس العمل تلافی جویانه و تحمیل درگیری مسلحانه، همین هدف را تعقیب می کند.   خوشبختانه، این توطئه های رذیلانۀ رژیم اسلامی ، با هوشیاری احزاب و سازمان های کرد ایرانی، خنثی و بی اثر شده است. کسانی که کوچک ترین شناختی از گذشته و امروز احزاب و سازمان های کرد ایرانی دارند، می دانند که هیچ کدام از این احزاب و سازمان ها، نه در گذشته و نه اکنون، خواهان جدائی نبوده و نیستند.

 

آن چه توطته و تحریکات رژیم جمهوری اسلامی را در پیش برد تبلیغات و عملیات  تفرقه اندازانه اش به درماندگی کامل کشانده، این واقعیت غیرقابل انکار است که با شروع انقلاب نوین مردم ایران که با قتل حکومتی مهسا(ژینا) امینی و مراسم تدفین او در سقز آغاز شد، همبستگی بی نظیری میان ملیت های ساکن ایران شکل گرفته است. شعارهای "کردستان، کردستان، چشم و چراغ ایران"، "زاهدان،  سنندج، جانم فدای ایران"، "آذربایجان بیداراست، حامی کردستان است" در بزرگداشت چهلم قتل مهسا(ژینا) امینی، وهمچنین چهلم جمعه خونین زاهدان ، این همبستگی را به خوبی نشان داده است. این همبستگی بر خلاف تبلیغات پوچ و خیال های خام رژیم جمهوری اسلامی نه فقط تضمینی برای تناورشدن انقلاب، بلکه همچنین پشتوانه استواری برای بنای یک دمکراسی پایدار در ایران است که بدون همبستگی میان ملیت های ساکن آن، از طریق برابر حقوقی و رفع هر نوع تبعیض و ستم ملی ناممکن خواهد بود.

 

ما ضمن محکوم کردن تروریسم آشکار دولتی  ۲۳ آبان ۱۴۰۱ رژیم جمهوری اسلامی و تسلیت به حزب دمکرات کردستان ایران و به ویژه خانواده های شهدا "ریبوار عبدی" و "آسو توانا" مطمئن هستیم که دور نیست زمانی که خانواده های داغدار "عبدی" و "توانا" شاهد محاکمۀ آمران و عاملان این جنایت، همراه با جانیان دیگر جنایت ها در بیش از چهار دهه حاکمیت رژیم جمهوری اسلامی، در دادگاه های قانونمند خواهند بود.

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، دمکراسی و سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ برابر با  ۱۵ نوامبر ۲۰۲۲

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©