Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ برابر با  ۱۰ دسامبر ۲۰۲۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱  برابر با ۱۰ دسامبر ۲۰۲۲
«ما اجازه نمیدهیم گزندی متوجه شما باشد»

«ما اجازه نمیدهیم گزندی متوجه شما باشد»

محمد خسروی 

 

روز پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ محسن شکاری را اعدام کردند. ننگی دیگر بر سیاهه سراسر جنایت نظام ولایت محور اسلامی افزوده شد.

سلب حق حیات از محسن و همچنین اتنشار لیست بلندی از محکومان به اعدام به جرم شرکت در تظاهرات ضد حکومتی و دفاع از خود مشروع، عمدتا پیامی است از جانب بیت به عوامل سرکوب ، قلم به مزد ها و پاچه خواران پیرامونی. مضمون پیام چنین است:

«صف حمایت از ما را ترک نکنید!»

این پیام بیش از آنکه نشاندهنده اقتدار نظام باشد موید شکاف در میان «خودی» هاست. موفقیت جنبش انقلابی ما در تسخیر مواضع غیرقابل بازگشت تا جایی است که دیگر همه اذعان دارند که نظام جمهوری اسلامی در سراشیب تند سرنگونی افتاده است.

اخبار به بیرون درز کرده بولتن های محرمانه داخلی ، از جمله ، گویای ریزش بدنه نیروی سرکوب است. دعوت بازنشستگان سپاه به کار مجدد ، تطمیع برخی از بیکاران با مبالغ بالا و دادن موتور سیکلت و ... تماما موید محدودتر شدن توانایی رژیم در بسیج نیرو است. «ما اجازه نمیدهیم گزندی متوجه شما باشد» اقدامی است برای ممانعت از ریزش نیرو.

این جنایت علاوه بر پیام فوق تاکیدی است بر «حق ویژه» خودی ها. اراذل و اوباش سپاهی و بسیجی مجازند تا تجاوز کنند ، کور کنند ، تا حد مرگ شکنجه کنند و .... اما مردم حق ندارند تلنگری به ایشان بزنند.

اگر طی چهل و سه سال گذشته مردم در مقابل این دست جنایات نظام اسلامی خشم خود را فرو خوردند، اما امروز نه تنها سرکوب ، مانع از پیشروی مردم نمی شود که برعکس ، عزم آنان را برای دستیابی به آزادی ، برابری و حق حاکمیت بر سرنوشتشان  جزم تر می کند.

شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ برابر با  ۱۰ دسامبر ۲۰۲۲

 

 

 

                                                                                                                                 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©