Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ برابر با  ۳۰ دسامبر ۲۰۱۹
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸  برابر با ۳۰ دسامبر ۲۰۱۹
اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

به مناسبت يازده دی، روز شهدای سازمان

 

برای آنان است که آفتاب به صحنه باز می گردد

 

یازدهم دی ماه ۱۳۶۲ علی رضا شکوهی، دبیر اول سازمان ما، پس از یک مقاومت حماسی و دفاعی شجاعانه از آرمان‌های انقلابی، تیرباران شد. روز به خاک افتادن او، روز تجدید پیمان با شهدای سازمان ما است. هیئت اجرایی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر) این روز را غنیمت می شمارد و یاد پر افتخار همه شهیدان راه آزادی و سوسیالیسم را گرامی می دارد و به تمام خانواده‌های داغدار آنان و به تمام انقلابیون در بند و خانواده‌های رنجدیده‌شان درود می فرستد.

 

امسال برگزاری یازدهم دی، با حساس‌ترین تاریخ چهل سال گذشته مصادف است، ایامی که به صراحت می توان گفت نظام کهنه و قرون وسطایی رژیم اسلامی در حال زوال، و سرود آزادی بر لبان کارگران و زحمتکشان ایرانی جاری است. خیزش با شکوه آبان به دی ماه لبریز شده و بیقراری مادران خاوران به بهشت سکینه و دیگر آرام گاه ها. دفاعیات قهرمانانه علیرضا شکوهی و دیگر شهدای آزادی و سوسیالیسم در بیدادگاه‌های در بسته رژیم اسلامی، اکنون در هر گوشه این سرزمین خونین طنین انداخته است. رهایی از سلطه استبداد و استثمار بدون عظمت روح، بدون روحیه قوی، و بدون شریف‌ترین فداکاری ها و از خود گذشتگی‌ها ممکن نیست. هر اشکی که جاری می شود، هر مشت عزایی که بر سینه کوبیده می شود، هر آهی که از دل مادری داغدار سرمی کشد، اتهام و کیفرخواستی علیه این نظام جهنمی است. فراخوان جسورانه برگزاری مراسم چهلم جان باختگان آبان ماه، همبستگی و عشق بی‌همتای مادران و خانواده‌های شهدا، قدرت انفجاری جنبش دادخواهی در کشورمان را نشان میدهد. اکنون به جرات می توان گفت که پرچم دادخواهی که خانواده‌های شهدای دهه ۶۰ به دست گرفته اند، بلندتر از هر زمان دیگری به اهتزاز درآمده است  .برای آنانی که برای صبح آزادی جان فشاندند آفتاب انقلاب به صحنه باز می گردد.

 

در سالروز بزرگداشت خاطره علیرضا شکوهی و همه شهدای راه آزادی و سوسیالیسم، یاد همه شیر آهن کوه زنان و مردان به خون خفته را گرامی می داریم و  پیمان می بندیم که پرچم پیکار علیه استبداد و استثمار را بر زمین نخواهیم گذاشت. در این روز و هر روز به خانواده‌های تمام شهیدان راه آزادی درود می فرستیم . قهرمانی و تسلیم ناپذیری شهیدان، و دادخواهی خانواده‌های آنان علیه شکنجه و اعدام، و برای آزادی‌های سیاسی بی‌قید و شرط و آزادی زندانیان سیاسی، الهام بخش ما بوده، هست، و خواهد بود.

 

 

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد  آزادي، دموكراسی و سوسیالیسم!

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ برابر با ۳۰ دسامبر ۲۰۱۹

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©