Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ برابر با  ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۰  برابر با ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۱
دستگیری پیاپی دراویش گنابادی توسط نیروهای امنیتی

 

دستگیری پیاپی دراویش گنابادی توسط نیروهای امنیتی

 

در 16 شهریور ماه نیروهای امنیتی و لباس شخصی با یورش به منزل شخصی صالح مرادی سروستانی در شیراز، نامبرده را بدون ارائه حکم قضایی دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل نمودند. صالح مرادی سروستانی برادر حمید مرادی سروستانی می باشد که توسط نیروهای امنیتی در تاریخ 13 شهریور ماه بازداشت شد.

 

امید بهروزی از وکلای دراویش گنابادی ساعت ۱۰ صبح روز 16 شهریور ماه در فلکه گل سرخ شیراز توسط نیروهای امنیتی و لباس شخصی بازداشت شد. این بازداشت نیز بدون ارائه حکم قضایی انجام شد و و سیله نقلیه وی نیز توسط نیروهای امنیتی ضبط گردید. امید بهروزی وکیل دراویش گنابادی در واقعه تخریب حسینیه قم پروانه وکالتش توسط  قوه قضاییه ابطال گردید.

 

امید بهروزی به همراه دو همکار دیگر خود امیر اسلامی و افشین کرم پور و همچنین غلامرضا شیرزادی (استادیار دانشگاه) که در روز یکشنبه 13 شهریور در فرماتداری کوار بازداشت شدند در بازداشتگاه اداره اطلاعات شیراز معروف به پلاک 100 تحت بازجوئی قراردارند و تا کنون به خانواده آنها و وکلای ایشان اجازه ملاقات داده نشده است.

 

ساعت 14 روز 16 شهریورماه مامورین امنیتی با در دست داشتن حکم قضایی به منزل شخصی مدیریت سایت مست یار رفته و با ایجاد رعب و وحشت اقدام به مصادره و ضبط اقلام فرهنگی، کتابهای عرفانی و عکسهای بزرگان سلسله نعمت اللهی گنابادی نموده و تمامی سیستم های کامپیوتر و وسایل مرتبط با آنها را با خود بردند. باتوجه به نبودن مدیر سایت مست یار در منزل خود، نیروهای امنیتی با خانواده وی درگیر و  ایجاد مزاحمت نمودند. سایت مست یار که از سایتهای خبری دراویش گنابادی است از روز 16 شهریور تحت حملات سایبری توسط نیروهای امنیتی قرار گرفت و در حال حاضر قابل دسترس نیست.

 

این در حالی است که بامداد روز دوشنبه 14 شهریور نیز نیروهای امنیتی یازد نفر از مدیران و پرسنل سایت مجذوبان نور را نیز دستگیر کرده و به بند امنیتی زندان اوین منتقل کرده اند. دراویش بازداشت شده در تهران در  توسط نیروهای امنیتی و لباس شخصی بصورت غیر قانونی و بدون مجوز قضائی بوده و آنها به زندان اوین منتقل شدند و تا کنون از اتهام و دلایل اتهامی و وضیعت آنها اطلاعی در دست نیست. حمید مرادی سروستانی، رضا انتصاری، علیرضا روشن، علی کرمی، مهدی اسنالو، مهدی حسینی، علی آسترکی، مصطفی عبدی، مهران رهبری، نصرت طبسی و علی معظمی از جمله بازداشت شدگان در این ارتباط می‌باشند

 

همزمان با این اقدامات از ساعت 9 شب چهارشنبه 16 شهریور ماه سایت مجذوبان نور که فعالیتی فرهنگی و دفاع از حقوق دراویش را بر عهده دارد توسط نیروهای امنیتی مورد حمله سایبری قرار گرفت که با تلاش تیم فنی، سایت به حالت اولیه بازگردانده شد و اطلاع رسانی در این سایت ادامه دارد. این سایت در حال حاضر با آدرس زیر مشغول فعالیت است:

http://majzooban121.org/

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©