Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
يكشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ برابر با  ۰۳ ژانويه ۲۰۱۶
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :يكشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴  برابر با ۰۳ ژانويه ۲۰۱۶
مادر مهربان و عاشقم از میان ما رفت

مادر مهربان و عاشقم از میان ما رفت

 

منصوره بهکیش

 

مادر مهربان و عاشقم امروز صبح در خانه خودش از میان ما رفت. من و خواهرم بالای سر او بودیم و پروانه وار دورش می گشتیم و هر چه تلاش کردیم که نفس کم نیاورد ولی نشد. مامان جان را با اورژانس برای احیا به بیمارستان بردیم، ولی متاسفانه بازنگشت و ما را تنها گذاشت.

برادرانم مستقیم و غیر مستقیم و دیگر اعضای خانواده بخصوص مینا جان و آزاده و شکوفه و محسن و برخی دوستان از دور و نزدیک عاشقانه به مادر رسیدند و هر کسی هر کاری از دستش برآمد انجام داد.

مادر عزیزمان را فردا صبح دوشنبه ۱۴ دی ماه در بهشت زهرا به خاک می سپاریم.

یادش زنده و گرامی است!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

منصوره بهکیش : دسامبر 22, 2015‏، ساعت ‏03:07‏ ·

و هنوز مادرم کاملا هوشیار و بیدار است و به قول دوستی خصوصیات مادرانه اش به قوت کار می کند، خودش هیچ نمی خورد و گویی اعتصاب غذا کرده، ولی حواسش به من و دیگران هست که غذا بخوریم تا سالم بمانیم. امشب در گوشی به او گفتم: مامان چرا چیزی نمی خوری، برای این که خوب بشی و بمانی باید غذا بخوری، آرام و بی صدا و با عصبانیت گفت می خواهم بمیرم.

او با این که زندگی را خیلی دوست دارد و می خواهد بماند، ولی از درماندگی و زیر و رو کردن تن و بدنش بیزار است. امروز در سی سی یو بیمارستان، رفت و آمد ملاقات کنندگان بیماران تخت های کناری را زیر چشمی می پایید و می پرسید چه خبر است؟ این نگاه های زیرچشمی و عصبانیت اش از اوضاع و احوالی که دارد، مرا به یاد سال های آخر زندگی پدرم انداخت که از زیر پتو ما را می پایید و همیشه نگران و چشم انتظار اتفاق های بد بود.

و چه شب یلدایی داشتیم امشب، مهر و محبتی بود که بر سرمان آوار شد!؟

درود به این نقاش چیره دست که با تغییراتی اندک و آگاهانه، زخم دل و مقاومت مامان را در نگاه و حالات صورت و بدن و پس زمینه به هم آمیخته و این تابلوی زیبا را ساخته و پرداخته است!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

منصوره بهکیش : دسامبر 18, 2015‏، ساعت ‏12:40‏ ·

متاسفانه مامان جان از شنبه شب حالش بد شد و او را با فشار و ضربان بالا به بیمارستان بردیم که خوشبختانه خطر رفع شد و خیلی بهترند، ولی هنوز ضربان قلب اش حدود 110 مانده و تهوع دارد و نمی تواند غذا بخورد و در بخش سی سی یو بیمارستان بستری است و حتما باید یک همراه داشته باشد. من از صبح تا شب و دوستی هم از شب تا صبح پیش مامان هستیم. امروز هم برای چند ساعتی به خودم استراحت دادم و دخترم به جای من رفته است. آرزوی سلامتی و شادابی برای مادر عزیز و نازنینم را دارم و امیدوارم هر چه زودتر به خانه باز گردد و بتواند روی پاهای خودش بایستد و برای ما شعرهای قشنگ بخواند و بخندد و ما هم برایش برقصیم.

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©