Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ برابر با  ۲۰ مارس ۲۰۱۵
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳  برابر با ۲۰ مارس ۲۰۱۵
شادباش نوروزي نهادهاي همبستگي

شادباش نوروزي نهادهاي همبستگي

 

 

نوروزسال ۱۳۹۴ را به همه ي كارگران و زحمتكشان، كارگران زنداني و زندانيان سياسي و به همۀ فعالين راه آزادي، عدالت و برابري تبريك مي گوييم.

باشد كه زمستان سخت جان، از حیات جامعه ما رخت بربندد و شادی و شعف به طول زندگی مردمان سراسر ایران باز گردد. باشد که سال نو صفوف كارگران مبارزي كه با اتكاء به نيروي طبقاتي خود براي ايجاد تشكلات مستقل كارگري پيكار مي كنند و با اتحاد و همبستگي در جهت رسيدن به خواسته هاي طبقه كارگر مي كوشند، فشرده تر گردد. و صداي اعتراض كارگران و ستمديدگان عليه سرمايه، استبداد، گرسنگي و دستمزدهاي چند برابر زير خط فقر، رساتر به گوش برسد. باشد تا با الهام از بهار پر شور، پويا، زايشگر و روان، كارگران خود به دست خويشتن  خنكاي مرهمي گردند بر سوزش زخم بيداد و ستمگري و استثمار سرمايه!

همه فعالان نهاد های همبستگی درجای جای جهان، آرزومندیم که سال ۹۴، سالِ امید به رهایی زندانیان سیاسی وکارگران زندانی ، سالِ زدوده شدن فقر وفلاکت ازجامعه ، غلیان شای و امید برپهنه دل ها و بهروزی جهان انسانی مردمان ما باشد!

 

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران – خارج ازکشور

nhkommittehamahangi@gmail.com

http://nahadha.blogspot.com/

پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ برابر با ۱۹ مارس ۲۰۱۵

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©