Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳ برابر با  ۳۰ می ۲۰۱۴
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳  برابر با ۳۰ می ۲۰۱۴
اطلاعیه پایانی

اطلاعیه پایانی

هفتمین مجمع عمومی

 

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران ـ خارج کشور

مجمع عمومی حضوری هفتم نهادهای همبستگی در روزهای  ۲۴ تا ۲۶ ماه مه  ۲۰۱۴ در شهر پاریس برگزار گردید. این مجمع با حضور اکثریت نمایندگان نهادهای همبستگی از کشورهای مختلف و تعدادی از میهمانان با سرود انترناسیونال کار خود را آغاز نمود.

این نشست با انتخاب یک هیئت رئیسه سه نفره و تصویب دستور جلسه پیشنهادی رسمیت یافت. مجمع به نامه ها و پیامهای رسیده پرداخته و سپس در مورد گزارشات هیئت هماهنگ کننده، گروهها و کمیسیونهای کاری و نهادها که قبلا کتبی برای تمامی اعضا ارسال شده بود به بحث و بررسی پرداخت. مناسبات درونی وآئین نامه نهادها با پیشنهادات رسیده بعد ازبحث و تبادل نظرتدقیق و تکمیل گردید.

بررسی کار کمیسیونها و گروههای کاری نهادها، تجارب و مباحث کارگری، کلیپها و بولتن اخبار کارگری مورد بحث قرارگرفت وضمن ترمیم این گروههای کاری برای پیشبرد بهتر فعالیتها،  یک گروه کاری در رابطه با کار کودکان در ایران نیز در دستورکار قرار گرفت.

مجمع عمومی در مورد اوضاع جنبش کارگری، مطالبات و نیازهای عاجل آن به بحث و تبادل نظرپرداخته ووظایف نهادها در قبل آنها را تدقیق نمود. سندی در رابطه با سازمان جهانی کار، اجلاس سالیانه آن و سیاست نهادها در رابطه با این سازمان تهیه ونیزپیامهایی به کارگران ایران و جهان، پیام به کارگران زندانی و زندانیان سیاسی و خانواده آنان، پیام به کنفرانس  سالیانه جهانی خودروسازان، پیام به شب همبستگی با کارگران ایران که توسط سندیکاهای کارگری در فرانسه سازماندهی شده است،تهیه و تصویب گردید. همچنین از طریق اطلاعیه سندیکای شرکت واحد مطلع شدیم که ازخروج داوود رضوی از ایران به قصد شرکت در شب همبستگی با کارگران ایران در پاریس جلوگیری شده است، مجمع اطلاعیه ای در این مورد منتشر خواهد کرد.  

درانتهای جلسه با حضور یکی از رفقای اتحاد بین المللی - پاریس که به نشست مجمع عمومی ما دعوت شده بود ، در باره نزدیکی ها و همکاری های عملی میان دو تشکل ما و اتحاد بین المللی در امر همبستگی با مبارزات طبقه کارگرایران صورت گرفت که قرار شد این مباحث جهت همکاری ها در آینده و در سطح واحد های کشوری و هیئت هماهنگی های دو تشکل تداوم یابد. 

 مجمع عمومی در فضایی رفیقانه و پرشور و با انتخاب هئیت هماهنگی دور آتی و نیز تعیین محل مجمع حضوری سال آتی با سرود انترناسیونال در روز ۲۶ مه ۲۰۱۴ به کار خود پایان داد.

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران خارج کشور

می ۲۰۱۴ ۲۶

nhkommittehamahangi@gmail.com

http://nahadha.blogspot.com/

boltanxaberi@gmail.com

http://www.youtube.com/user/NahadhayHambastegy

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©