Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷ برابر با  ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷  برابر با ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
بهزاد کاظمی ازمیان ما رفت

 

 

بهزاد کاظمی ازمیان ما رفت

 

خبر کوتاه اما بسیار تلخ و اندوهناک است:  رفیق بهزاد کاظمی (علیرضا) از میان ما رفت. بهزاد روز یکشنبه ۱۰ آوریل ۲۰۱۱، بدنبال حمله ای شبیه به سکته مغزی به بیمارستانی در شهر لندن منتقل گردید. تشخیص اولیه پزشکان سکته مغزی بود. اما سپس اعلام شد که بهزاد دچار مننژیت است و عفونت به همه قسمت های مغز وی سرایت کرده و مغز او کاملا از کار افتاده است. در بعد از ظهر جمعه ۲۲ آوریل ۲۰۱۱، بهزاد در حالی که شریک زندگی و جمعی از رفقا، دوستان و آشنایان وی برای گفتن آخرین بدرود به دیدارش به بیمارستان رفته بودند، در سن ۵۷ سالگی برای همیشه دیده از جهان فرو بست.

بهزاد کاظمی از کوشند گان آگاه، پرکار و خستگی ناپذیر جنبش سوسیالیستی بود. او بطور هم زمان در چند عرصه پیگیرانه و تا سر حد توان و گاه بیش از آنچه تن بیمارش اجازه می داد، فعالیت می کرد.

 بهزاد از یاران و همکاران قدیمی اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران در ایران  بود و نقش و سهم بسیار ارزنده ای در فعالیت ها و کمپین های حمایت از جنبش کارگری در ایران داشت. بهزاد همچنین به همراه  جمعی  دیگر از یاران، از بنیان گذاران و اعضای هیئت تحریریه نشریه پژوهش های سوسیالیستی "سامان نو" بود که از سه سال پیش بطور مرتب انتشار می یابد.  بهزاد کاظمی همچنین از بنیان گذاران و گردانندگان اتاق پالتاکی پر بار "اتحاد سوسیالیست ها" بود.

خاموشی بهزاد ما را در اندوهی عمیق فرو برده است. می دانیم که صدها نفر دیگر نیز چون ما در کشورهای مختلف در این اندوه و افسوس شریک اند. ما درگذشت رفیق بهزاد کاظمی را به شریک زندگی اش " اوا"، به همه فعالین جنبش کارگری و سوسیالیستی و به تمام بستگان، رفقا، دوستان و آشنایان او تسلیت می گوییم .

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

مراسم خاکسپاری و یادمان بهزاد کاظمی بزودی به اطلاع عموم خواهد رسید.

 برای اطلاعات بیشتر می توانید با ایمیل زیر تماس بگیرد:

Ettehad_ma@yahoo.co.uk

 

اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران در ایران

۲۲ آوریل ۲۰۱۱

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©