Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ برابر با  ۱۸ ژانويه ۲۰۱۳
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱  برابر با ۱۸ ژانويه ۲۰۱۳
بیاد علی اکبر شالگونی و نامیرائی زندگی اش

 

 

بیاد علی اکبر شالگونی و نامیرائی زندگی اش

 

ما دوستان و زندانیان سیاسی سابق از مرگ رفیق اکبر اندوهناکیم و باورمان نیست به میرائی زندگی اش و خود را میراث دار امیدها و آرمانهای او قلمداد می کنیم ...

 

انتظارش می رفت، درست مانند عصر یکشنبه ها و چهار شنبه ها، که بلند گوی زندان نام قربانیان ضیافت آن شب را اعلام می‌کرد. فضای کوچک اطاق پر می شد از "بدرود" و ما به آخرین شتاب زدگی چشم می دوختیم که دور می‌شد، دور، و دری که بسته می شد. ما می ماندیم با نامها، خاطرها و تصویر شتک زده خون بر دیوار... و رگه هائی از روشنائی امید که از لبانی می ترواید.

حال در فضای تلخ تبعید، گرچه نمی خواهیم نامی از مرگ کسی به گوش آید، اما چاره ای نیست و گوش دوباره بشنود صدای ناقوس شوم را که می نوازد: اکبر هم رفت، پرواز کرد با رویأهایش. اما دست مرگ کوتاهست در برابر نامیرائی نامی که تکه پاره های زندگی ما را لبریز از عشق و امید و به دمیدن سپیده در پس این شب تار. از این رو اَکبر شالگونی در مقاومت و مبارزه همگی ما حضوری جاودانه خواهد داشت.

ما دوستان و زندانیان سیاسی سابق از مرگ رفیق اکبر اندوهناکیم و باورمان نیست به میرائی زندگی اش و خود را میراث دار امیدها و آرمانهای او قلمداد می کنیم و بر پاسداری از آنها پای می فشاریم.

ما ضمن تسلیت به نسترن و شهره و خانواده ی شالگونی یاد او را گرامی می‌داریم.

 

مریم الوندی- هادی امینیان- منیره برادران- شهناز بیات - گلرخ جهانگیری- پروانه حاجیلو- ایراندخت رضازاده- تقی روزبه- پروین ریاحی- آرش ریاحی- حبیب ریاحی- بهروز سورن- سعید شجاعی- حبیب شمرانی- جمشید صفاپور- اختر فاضلی- حسین فردوس- ستاره عباسی- ناهید مجاهد- محمود معمارنژاد- ایرج مصداقی- مریم نوری

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©