Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ برابر با  ۱۰ دسامبر ۲۰۱۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱  برابر با ۱۰ دسامبر ۲۰۱۲
اطلاعیه انجمن حمایت از حقوق کودکان

اطلاعیه انجمن حمایت از حقوق کودکان

 

جان کودکان بیمار در خطر است!

 

هموطنان گرامی، دوستداران حقوق کودکان؛

همانگونه که اطلاع دارید تحریم های ماه های اخیر، ضمن این که به کمیاب و حتی نایاب شدن برخی از اقلام مهم و حیاتی دارویی منجر شده است، گرانی شدید داروها را نیز در پی داشته و جان بسیاری از هموطنان بیمار را به مخاطره انداخته است. از طرف دیگر هزینه های بیمارستانی نیز افزایش سرسام آوری داشته است.

ما شدیدا نگران فرزندان بیمار خانواده هایی هستیم که شرایط مالی مناسبی ندارند و روزهای پراضطراب و پرملالی را سپری می کنند.

اعضای انجمن در بازدید از بیمارستان های کودکان تهران با خانواده های مستاصل و نیازمندی مواجه شدند که در کنار تحمل رنج بیماری و بستری بودن فرزندانشان متاسفانه توانایی مالی تهیه دارو و هزینه های بیمارستانی را برای فرزندان خود ندارند. هیئت مدیره انجمن با توجه به شرایط فوق مواردی را به اطلاع می رساند:

 

۱ـ  انجمن از نهادهای بین المللی مرتبط مصرانه می خواهد که سریعا نسبت به لغو تحریم های دارویی برای کشورمان اقدام جدی بعمل آورند.

۲ـ از پزشکان و درمانگران و دارو فروشان تقاضا داریم که در این شرایط بحرانی، برای لحظه ای هم که شده فرزندان خود را به جای این کودکان بیمار تصور کرده تمام توان خود را برای بهره گیری از تخصص و توان و امکانات خود در جهت نجات جان بیماران به کار گیرند.

٣ ـ بر عهده متولیان امور است که با برنامه ریزی و گسترش چتر حمایتی و تامین اجتماعی خود برای خانواده های فقیر جامعه، به یاری کودکان بیمار و خانواده هایشان بشتابند.

۴ـ انجمن حمایت از حقوق کودکان بدینوسیله از همه هموطنان نوعدوست و کسانی که توانایی مالی پشتیبانی از بیماران را دارا هستند درخواست می کند با حضور در بخش مددکاری بیمارستان ها – به خصوص بیمارستان های تخصصی کودکان – در سراسر کشور نسبت به پرداخت وجوه مورد نیاز برای هزینه های درمان کودکان اقدام نمایند.

 

امیدواریم با توجه به موارد ذکر شده، همه ما برای کم کردن آلام و دردهای بیشمار کودکان بیمار و خانواده های آنان بشتابیم و تلاش ها موثر واقع شود.

 

هیئت مدیره انجمن حمایت از حقوق کودکان – ۱۹ آذر ۹۱

 

 

 

 

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©