Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۰ برابر با  ۳۱ مارس ۲۰۱۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۰  برابر با ۳۱ مارس ۲۰۱۱
مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی و بر علیه اعدام‌ها را گسترش دهیم

مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی و بر علیه اعدام‌ها را گسترش دهیم!

 

خیزش های پیایی توده ای که علیه رژیم های استبدادی در کشورهای شمال آفریقا و خاورمیانه برخاسته، بنیان حکومت های خودکامه خاندان بن علی ومبارک را در هم کوبیده، قلعه قذافی را به محاصره انداخته وپس لرزه های آن را به ایران هم رسانده است.  سران رژیم اسلامی که هنوز درکابوس خیزش های مردم بعد از تقلبات انتخاباتی سال ۲۰۰۹ بسر میبرند از ترس فرا رسیدن نوبت خود شان به دست و پا افتاده اند. آن ها با سؤ استفاده از تمرکزحواس افکارعمومی مردم دنیا و دولت های جهان روی لیبی و دیگر کشورهای بحرانی منطقه، سرکوب، بگیرو ببند و اعدام‌ها را شدت بخشیده اند تا بلکه بتوانند صدای اعتراض مردم ایران را خفه کرده و زنجیره اعتراضات ضد حکومتی را که پس از وقفه ای و علیرغم سرکوب افسار گسیخته دو باره به بهانه حمایت از مردم تونس و مصر از سر گرفته شده، برای همیشه قطع کنند. دستگیری های وسیع در تهران، کردستان، رشت و شیراز و بسیاری از شهرهای دیگرو قتل دست کم دو تن درتهران و شیراز و حبس های طولانی و احکام اعدام که بی وقفه صادر می شوند، بیش از هر چیز نشان از وحشت و سراسیمگی رژیم دارد. رژیم اسلامی در یک اقدام ضدّ بشری، سه شنبه بیست و چهارم اسفند ماه دهها زندانی زندان قزل حصار را کشت و بیش از صدها تن را مجروح کرد و به اعدام مخفیانه یک زوج کلیمی- ارمنی به همراه سه تن دیگر دست زد. در دور اخیر سرکوب ها  رژیم همچنین به دستگیری وسیع مردم در مراسم و تظاهرات چهارشنبه سوری ونیز دستگیری و به زندان انداختن زنان در هفده اسفند پرداخت. به گزارش خانه حقوق بشر ایران دست کم ۱۲۵۶ مورد بازداشت در ایران در سال جاری از طرف این نهاد ثبت شده که منهای بازداشت‌هایی است که اعلام نشده و یا در مورد آن‌ها اطلاع‌رسانی صورت نگرفته است.  در سالی‌ که گذشت دست کم ۱۸۵ نفر از اقلیت‌های مذهبی از جمله بهاییان، مسیحیان، دروایش گنابادی، اهل سنت و…. بازداشت شدند.

 ما اعتراض خود را به تشدید بگیر و ببندها، حبس های طولانی و اعدام های پر شمار در دوره اخیر با صدای رسا اعلام می‌کنیم و بازداشت گسترده دانشجویان و فعالان اجتماعی از جمله فعالین جنبش زنان، فعالین حقوق بشر، فعالین حقوق ملی و اقلیت‌های مذهبی و فشار و تهدید بر روزنامه نگاران و وکلای زندانیان را به جرم انجام کار خود یعنی‌ دفاع از موکلینشان محکوم می‌کنیم.

انجمن ما به سهم خود پشتیبانی اش را از قطعنامه حقوق بشر بر علیه رژیم ایران - که اخیرا صادر شد - اعلام  کرده و خواهان تشدید مبارزه برای آزادی کلیه دستگیر شدگان و زندانیان سیاسی در ایران و توقف فوری همه احکام اعدام  میباشد.  .

انجمن دفاع از زندانیان سیاسی – عقیدتی ایران در انگلستان

۲۶ مارس ۲۰۱۱

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©