Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
يكشنبه ۵ آذر ۱۳۹۱ برابر با  ۲۵ نوامبر ۲۰۱۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :يكشنبه ۵ آذر ۱۳۹۱  برابر با ۲۵ نوامبر ۲۰۱۲
اطلاعیه مشترک

اطلاعیه مشترک

سنديكای رانندگان شركت واحد تهران وحومه

اتحادیه نیروی کار پروژه ای

كانون مدافعان حقوق كارگر

 

 

مرگ ستار بهشتی كارگر وبلاگ نويس بايد پيگيری شود

 

 

 ستار بهشتي، كارگر وبلاگ نويسي كه تنها  جرم او دفاع از حقوق اوليه انساني بود، در بازداشت پليس جان باخت. اين كارگر كه تنها صداي اعتراض خود را به وضعيت حاكم بر جامعه از طريق نوشته هاي شخصي در وبلاگش اعلام كرده بود، به شهادت هم بندي هايش در اثر شكنجه هاي وارده در بازداشتگاه در گذشت. او جرمي جز اعتراض به بي عدالتي ها و محروميت هاي حاكم بر كارگران و زحمتكشان نداشت و به گفته خودش به علت كارگر بودن و نداشتن تمكن مالي و سهميه هاي غيرعادلانه در دانشگاه، نتوانست به تحصيلاتش ادامه دهد.

زندگي او مشتي از خروار زندگي ميليون ها كارگري است كه به علت فقر و تنگدستي و شرایط ناعادلانه حاكم در سختي و تنگدستي روزگار مي گذرانند. در حالي كه افرادي محدود از زندگي هاي افسانه اي و بريز و بپاش هاي بي حساب برخوردارند .

رفتارهاي غيرانساني در بازداشتگاه ها، سالهاست كه از سوي منابع مختلف مورد تاييد قراگرفته است. مرگ زهرا كاظمي ، قرباني هاي كهريزك و قتل هاي زنجيره اي مخالفان از زمره گواهان شناخته شده ي اين روند هستند.  متاسفانه پرونده هاي تشكيل شده در موارد گذشته هيچ يك به جایي نرسيده است

ما خواهان پی گيری و مشخص شدن آمران وعاملان اين برخوردها در همه سطوح هستيم  تا بار ديگر شاهد چنين فجايعی نباشيم و كارگران و زحمتكشان و همه آحاد مردم بتوانند خواسته های خود را بدون هيچ محدوديتی بيان كنند.

 

سنديكای رانندگان شركت واحد تهران وحومه

اتحادیه نیروی کار پروژه ای

كانون مدافعان حقوق كارگر

 

http://kanoonmodafean1.blogspot.com/2012/11/blog-post_24.html#more

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©