Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ برابر با  ۲۹ اکتبر ۲۰۱۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱  برابر با ۲۹ اکتبر ۲۰۱۲
كانون مدافعان حقوق كارگر

كانون مدافعان حقوق كارگر    

 

از حقوق زندانيان سياسی و كارگری دفاع كنيم

 

بر طبق اطلاع از زندان تبريز، محمد جراحي (فعال كارگري كه به ۶سال حبس محكوم شده و درزندان تبريز مشغول گذراندن دوران حبس خود است) تحت فشارهاي شديد رواني و جسمي قرار دارد. اين زنداني توسط زندانيان عادي (با تحريك زندان بانان) تهديد شده كه مورد آزار و ضرب و شتم قرار خواهد گرفت. چندي پيش نيز، شاهرخ زماني، ديگر فعال كارگر زنداني كه به ۱۱ سال زندان محكوم شده، به زندان رجايي شهر تبعيد شده است.

به طور مدام گزارش هايي از آزار و تهديد و ضرب و شتم زندانيان منتشر مي شود. شرايط زندان به گونه اي است كه زندانيان سياسي احساس امنيت نمي كنند. زندان بانان با ايجاد فضاي رعب و وحشت در زندان، زندانيان را وادار مي كنند تا به خواسته هايشان به هر ترتيب رضايت دهند. آنان فضاي زندان را به گونه اي مي خواهند كه هيج اعتراض و انتقادي نباشد تا به هر ترتيب زندان را براي تبهكاران و خلاف كاران امن نگه دارند و از اين طريق، با پرورش خلافكاران و باندهاي تبهكار، زندان تبديل به مكاني براي كسب سود شود.

حفظ جان و امنيت زندانيان سياسي، منجمله زندانيان كارگري به عهده ي مسوولين قوه قضائيه است و بايد در قبال عدم امنيت آنان پاسخگو باشند. تفكيك زندانيان سياسي و كارگري از زندانيان عادي بايد در دستور كار قوه ي قضائيه قرار گيرد. اين كمترين خواسته ي زندانيان سياسي است.

ما خواستار آزادي بي قيد و شرط تمام زندانيان سياسي و منجمله كارگران و فعالان كارگري هستيم كه جرمي جز دفاع از كارگران و مردم ندارند.

آبان ۱۳۹۱

كانون مدافعان حقوق كارگر

http://kanoonmodafean1.blogspot.com/2012/10/blog-post_29.html#more

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©