Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
سه-شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ برابر با  ۰۷ اگوست ۲۰۱۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :سه-شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱  برابر با ۰۷ اگوست ۲۰۱۲
وضعیت جسمی نامناسب علیرضا عسگری و جلیل محمدی

 

وضعیت جسمی نامناسب علیرضا عسگری و جلیل محمدی!

 

بر اساس مشاهدات یک زندانی که علیرضا عسگری را در بهداری زندان مرکزی کرج و در حالی که به او سرم وصل بوده دیده است، وی به هیچ‌وجه حال عمومی مناسبی نداشته و دارای تپش قلب شدید، درد در ناحیه‌ی قلب، بی‌حسی در دست چپ و ضعف و بی‌حالی شدید بوده است. این عوارض جسمی ناشی از فشارهای سنگین و صدماتی است که در دوره‌ی بازجویی به او وارد شده است. همچنین جلیل محمدی دیگر عضو کمیته‌ی هماهنگی که او هم دوره‌ی بازجویی سخت و طاقت‌فرسائی را از سر گذرانده است نیز شرایط جسمانی بدی دارد و به علت صدمات وارده دچار مشکلات حاد در ناحیه‌ی کمر و ستون فقرات شده است و لازم است به سرعت مورد معاینه‌ و مداوا توسط پزشکان متخصص قرار بگیرد.

کمیته‌ی هماهنگی اعلام می‌دارد که به شدت نگران سلامت این دو عضو خود است و مسئولیت هرگونه عوارض و مشکلات ناشی از فشارهای وارده و عدم رسیدگی به وضعیت آنان را متوجه نیروهای امنیتی و قضایی می‌داند. همچنین لازم به ذکر است که روز دوشنبه 16 مردادماه قرار است این دوعضو کمیته‌ی هماهنگی در یکی از شعب دادگاه انقلاب اسلامی کرج محاکمه شوند و کمیته‌ی هماهنگی بدین‌وسیله بار دیگر بر عدم مجرمیت این دو عضوش تأکید می‌کند و خواهان تبرئه‌ و آزادی آنان به مانند تمامی اعضایی است که در مجمع عمومی کمیته‌ی هماهنگی در کرج حاضر بودند.

کمیته‌ی هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری

شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۱

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©