Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۱ برابر با  ۰۵ جولای ۲۰۱۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۱  برابر با ۰۵ جولای ۲۰۱۲
همه کارگران را بدون قید و شرط و فوری آزاد کنید

همه کارگران را بدون قید و شرط و فوری آزاد کنید

 

 

ضمن گفتن تبریک جهت آزادشدن برخی از دوستان اعضای کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری از جمله سعید مرزبان ، میترا همایونی ، سیروس فتحی ، مسعود سلیم پور و فرامرز فطرت نژاد به دنبال اعتراضات گسترده در سطح دنیا، آزاد نکردن بقیه دستگیر شدگان 26/3/1391 در شهر کرج را به شدت محکوم می کنیم .

ضمن اینکه خواهان آزادی بدون قید و شرط و فوری تمامی کارگران زندانی و زندانیان سیاسی بخصوص بازداشت شدگان اخیر شهر کرج جلیل محمدی ، ریحانه انصاری ، علیرضا عسگری و مازیار مهر پور هستیم ، و همینطور خواهان آزادی همه ی کارگران زندانی  از جمله شاهرخ زمانی ، علی نجاتی ، بهنام ابراهیم زاده ، رضا شهابی ، محمد جراحی ، رسول بداغی ، مهدی فراحی شاندیز ، علی اخوان ، پدرام نصرالهی و ... بوده ، از تمامی کارگران ، فعالین کارگری و دیگر جنبش های اجتماعی متشکل در تشکل ها ، نهاد ها و سازمانهای سیاسی و همچنان افراد انقلابی می خواهیم، هرچه بیشتر ، متحدانه و مستمر وبا گستردگی داخلی و جهانی به نظام اسلامی در راستای آزاد سازی زندانیان در بند به هر طریق ممکن ، متشکل و سازمانیافته، دست به اعتراضات عملی بزنند. ما نیز دوشا، دوش شما آماده انجام وظیفه هستیم.

همچنین از کارگران ، دانشجویان ، زنان و معلمان ،جوانان و مردم آزادیخواه و انقلابی می خواهیم اگر این خواست را به عنوان یک مطالبه عمومی قبول دارند، هرچه گسترده تکثیر و توزیع کرده و به دست هم وطنان برسانند .

 

کارگر زندانی ، زندانی سیاسی آزاد باید گردد

 

شاهرخ زمانی  عضو هییت موسس سندیکای نقاشان وکارگران تزئیناتی تهران و عضو کمیته پیگیری ...

 

محمد جراحی کارگر اخراجی عسلویه و عضو کمیته پیگیری ایجاد تشکل های کارگری

 

غلامرضا غلامحسینی  عضو سندیکای کارگران شرکت واحد تهران و حومه

 

محمد اشرفی  کارگر تاسیسات و عضو کمیته پیگیری ایجاد تشکل های کارگری

14/4/1391

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©