Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۱ برابر با  ۰۵ جولای ۲۰۱۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۱  برابر با ۰۵ جولای ۲۰۱۲
جنایات مزدوران جمهوری اسلامی

جنایات مزدوران جمهوری اسلامی

علیه زحمتکشان افغان را

قویاً محکوم می کنیم!

 

بربریت و درندۀ خویی مزدوران جمهوری اسلامی علیه کارگران و خانواده های افغانستانی به اوج سبعیت خود رسیده است.

بعد از سال ها اعمال همه گونه فشار و تضییع و تبعیض و استثمار، تحقیر و محرومیت­های غیر انسانی علیه پناهندگانِ ازهمه جا رانده و آوارۀ افغانستانی، اینک اراذل و اوباش بشکل سازمانیافته، همچون ایلغار چنگیزی به جان مردم شریف و از همه سو ستم دیده افغان در شهر یزد افتاده، وحشیانه خانه هایشان را به آتش می­کشند، دار و ندارشان را می سوزانند، به روی زن و فرزندانشان بنزین ریخته و زنده زنده آن­ها را می­سوزانند، بیمارستان­ها از پذیرفتن مجروحین آن­ها خودداری می­کنند و باقی­ماندۀ آن­ها بدون هیچ امکان و وسیله­ای به بیابان­های اطراف متواری شده­اند.

ظاهراً افرادی متعصب و نا آگاه دریزد، در کناراراذل و اوباش سازمانیافته برای انتقام از تجاوز کردن و قتل یک دختر ۱۸ ساله (احتمالاً توسط دو افغانستانی )غیرتی شده و "به طور خودانگیخته" در دسته­های منظم ۲۰۰ – ۳۰۰ نفری اقدام به "نهی از منکر" نموده­اند! مأمورین انتظامی نیز که ناظر بر این جنایات بودند، برای این­که به "بی غیرتی" متهم نشوند، در این وحشیگری­ها شریک شده و به جای جلوگیری از این تجاوزات، افغانستانی­هایی را که مقاومت کرده و با جیره خواران بارگاه اسلامی درگیر شده­اند، دستگیر کرده و به زندان می­اندازند.

در مملکتی که اسلام قانونش است و "ولی وقیح"اش بالاتر از قانون، اجرای قانونش نیز این گونه اسلامی است! مگر از روز اولی که اریکه را غصب کرده و بر قدرت تکیه زدند، با شعارهای درشت بر دیوارها اعلام نکردند: "اسلام با خون رشد کرد"؟ و برای آن­ها که تاریخ را باور نکرده و یا به یاد نداشتند، در کشتارهای کردستان، ترکمن صحرا، خوزستان، ۳۰ خرداد سال ۶۰، قتل عام زندانیان سیاسی دهۀ ۶۰ ، قتل­های زنجیره­ای، جنایات کوی دانشگاه، ترورهای سیاسی خارج از کشور و ... این حقیقت را بارها و بارها در عمل نشان نداده و اثبات نکردند؟ بله، اگر حکومت آنها بیش از ۳۰ سال است که دوام آورده به همین دلیل است که پایه­هایش را با خون هزاران انسان مبارز آبیاری کرده­اند و اینک برای دوام بیشتر و حفظ بیضه و ناموس اسلام، تشنۀ خون پناهندگان افغانستانی شده­اند.

متأسفانه تمام رسانه­های بین­المللی خفقان گرفته و در هیچ جا خبری از این جنایات وحشیانه نیست و دنیا از چنین اعمال بربرمنشانه­ای بی خبر است. لذا بر ماست که صدای رسای این عزیزان شده و فریاد حق طلبانۀ آنها را به گوش جهانیان برسانیم.

سکوت در برابر چنین جنایات وحشیانه­ای جایز نیست، ما این تجاوزات غیر انسانی را به عنوان جنایت علیه بشریت شدیداً محکوم کرده و از همۀ انسان­های آزاده بویژه کارگران ایران می­خواهیم که در دفاع از هم­طبقه­ای­های خود بپا خیزند و خواهان توقف این اعمال وحشیانه، جبران خسارات وارده و به رسمیت شناختن حقوق انسانی پناهندگان، طبق قوانین بین­المللی بشوند.

 

دست مزدوران جمهوری اسلامی از جان و مال و حقوق زحمتکشان افغان کوتاه !

با تمام توان به یاری هم­طبقه­ای های افغان برخیزیم!

زنده باد همبستگی بین­المللی!

 

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران – خارج کشور

۱۳ تير ۱۳۹۱ برابر با ۳ ژوئیه  ۲۰۱۲

 

nhkommittehamahangi@gmail.com

http://nahadha.blogspot.com/

boltanxaberi@gmail.com

http://www.youtube.com/user/NahadhayHambastegy

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©