Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۱ برابر با  ۲۱ ژوئن ۲۰۱۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۱  برابر با ۲۱ ژوئن ۲۰۱۲
حمله به نشست و بازداشت فعالین کارگری محکوم است

حمله به نشست و بازداشت فعالین کارگری محکوم است

 

اعتراضیه

ما جان برکفیم   تا به آخر ایستاده ایم

 

روز جمعه ۲۶/٣/١٣٩١ تعدادی از دوستان کارگرمان در کرج دستگیر شده و همچنان در زندان و گوهر دشت در بازداشت بسر می برند. لازم به ذکر است هنگام دستگیری با باطوم و قنداق تفنگ و مشت و لگد مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. چرا؟ پلیس سرکوبگر اسلامی در ایران دست کمی از پلیس امریکایی، اسرائیلی و روسی و .. نه تنها ندارد بلکه وحشیانه تر هم برخورد می کند. نظام سیاسی حاکمیت سرمایه داری اسلامی در ایران از ابتدای، حضور خود با توسل به شکنجه و سرکوب اعدام حتی اعدام های دسته جمعی به حیات نکبت بار و جنایتکارانه خود ادامه داده است. این منطق حاکمیت سرمایه داری در سراسر جهان است. گرچه بارها ارکان قدرت نظام سیاسی سرمایه داری اسلامی ایران با هجوم کارگران و سایر مزد بگیران به لرزه افتاد اما با حمایت های سرمایه داری جهانی همچنان به حیات خون بار و جنایت کارانه خود ادامه می دهد. حاصل شکنجه و سرکوب و اعدام دهها هزار کارگر در ایران انباشت میلیاردها دلار در حساب های حاکمان دولت سرمایه داری اسلامی در بانک های خارج بوده است. اما اینک جنبش ضد سرمایه داری کارگران ایران به جنبش ضد سرمایه داری جهانی پیوند خورده می رود تا سرنوشت تاریخی خود را رقم بزند و ما از هم اکنون شاهد سیر نزولی منجر به سقوط حاکمان نظام سرمایه داری در ایران و جهان هستیم. ما کارگران با تمام قوا و توان در این نبرد حضور خواهیم داشت زیرا چیزی برای از دست دادن نداریم. بدینوسیله ما فعالان کارگری ضد سرمایه داری خواهان آزادی بی قید و شرط تمامی دوستان کارگر دستگیر شده در کرج و سایر فعالان کارگری و سیاسی زندانی در زندان های حکومت سرمایه اسلامی در ایران هستیم.

 

فعالان کارگری ضد سرمایه داری گیلان

کارگران خدمات شهری شهرداریهای نواحی مختلف رشت و کارخانجات قفلیران، پارس خزر ، پارس شهاب، بهوزان، فومن شیمی، فولاد امیرکبیر، فولاد گیلان، ایران برک، پینک، کاشی خزر، کارگران اخراجی لوکاس تندر، دخانیات احمد گوراب، پوشش، فومنات، نساجی پارس ایران، کارگران اخراجی ایران کنف و فرش گیلان، ایران پوپلین، کارگران صافکاری و نقاشی اتومبیل، نقاش ساختمان، کارگران ساختمانی، آلومینیوم سازی، آهنگران درب و پنجره ساز، آهنگران اسکلت کار، کارگران لوله سازی لوشان، نیروگاه لوشان کنف کار- سوئیدان، کارگران فرآورده های بتنی شعاع شرق، کارگران پروژه ای چولاب آبرود شمال، ژیان، خلخال دشت، فراشن ، سیمان خزر، فراگستر و جمعی از کارگران شهرک صنعتی (انزلی - حسن رود)، آب و فاضلاب رشت ، انزلی، صومعه سرا، جمعی از کارگران شهرک صنعتی ماسوله، جمعی از کارگران شهرک صنعتی سیاهکل، کارگران صنایع چوب و کاغذ چوکا، کارگران صنایع چوب اسالم، جمعی از کارگران اداره ی آب و برق رشت، جمعی از فارغ التحصیلان بیکار، جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پایه، فنی مهندسی کشاورزی گیلان (رشت)، کارگران خدماتی پرستاران، بهیاران بیمارستان های پورسینا آریا، گیل و حشمت و توتونکاران، جمعی از دانشجویان پیام نور رشت، جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد رشت، لاهیجان، انزلی، جمعی از دانشجویان جامع علمی کاربردی رشت و انزلی، کارگران گیلانی مقیم تهران و کرج، رشت، انزلی، لاهیجان، لنگرود، صومعه سرا، جمعی از رانندگان خط کناره، انزلی، فومن، آستارا، رانندگان تاکسی و شرکت واحد رشت .

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©