Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۱ برابر با  ۱۸ ژوئن ۲۰۱۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۱  برابر با ۱۸ ژوئن ۲۰۱۲
نامه اعتراضی فدراسیون ملی سندیکاهای حمل و نقل ث

نامه اعتراضی فدراسیون ملی سندیکاهای حمل و نقل ث.ژ.ت دررابطه با کارگران زندانی درایران

 

جناب رهبر جمهوری اسلامی ایران

 

 رضا شهابی (به نام رضا شهابی زکریا هم نامیده می شود) خزانه دار سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از خرداد سال 89 در زندان اوین بسر می برد. او به علت اعتصاب غذا پی در پی، برای اعتراض به شرایط دستگیری اش، در وضع مساعدی از نظر سلامتی بسر نمی برد.

 

برای فدراسیون ملی سندیکاهای حمل و نقل ث.ژ.ت، رضا شهابی صرفا به خاطر فعالیتهای مسالمت آمیز سندیکایی و به عنوان یک سندیکالیست محکوم شده است. بدین جهت سندیکای ما ، او را به عنوان یک زندانی عقیدتی در نظر می گیرد. 24 آوریل 2012 یا حدوا در این تاریخ یک سندیکالیست دیگر به نام ذبیح الله باقری توسط سه نفر لباس شخصی هنگام خروج اش از مجتمع فولاد مبارکه در نزدیکی اصفهان دستگیر می شود.ما از محل نگاه داری او بی اطلاع هستیم و هیچ اطلاعی از وضیعت پرونده او واتهاماتش تا به امروز نداریم.ما از شما قاطعانه تقاضا می کنیم که به ما بگوئید او هم اکنون در کجا بسر می برد.

 

فدراسیون ملی سندیکاهای حمل و نقل ث.ژ.ت با توجه به شواهد ی که در بالا توضیح داده شد و طبق قوانین بین المللی و تضمین اعمال آزاد حقوق اتحادیه های کارگری ، خواستار آزادی فوری و بی قید و شرط این دو سندیکالیست می باشد.

 

در غیر اینصورت، از اهمیتی ویژه برخوردار است که این دو سندیکالیست اجازه داشته باشند که با خانواده های خود تماس بگیرند و با یک وکیل مشورت کنند. ما به اصرار از شما می خواهیم که در این جهت مداخله کنید.

 

علاوه بر این ، ما از مقامات ایران می خواهیم که از شکنجه و سایر بد رفتاریهای دیگر بر رضا شهابی و ذبیح الله باقری پرهیز کنند و اجازه بدهند که از تمام امکانات و مراقبت های پزشکی که نیاز دارند ، بهره مند شوند.

 

بااحترام

Jérôme Vérité

دبیر کل فدراسیون ملی سندیکاهای حمل و نقل ث.ژ.ت

14 ژوئن 2012

 رونوشت به سفارت جمهوری اسلامی ایران – پاریس

ترجمه وتوزیع: اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران در ایران

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©