Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ برابر با  ۲۳ می ۲۰۱۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱  برابر با ۲۳ می ۲۰۱۲
اعتراض به دستگیری فریبرز رئیس دانا

اعتراض به دستگیری فریبرز رئیس دانا

 

یکشنبه شب، ٣۱ اردیبهشت ۱٣۹۱ماموران امنتیی به منزل فریبرز رییس دانا مراجعه کرده و از او خواستند خود را به پلیس امنیت معرفی کند. ساعت نه صبح دوشنبه، فریبرز رییس دانا به پلیس امنیت منطقه گیشا مراجعه کرد و در آنجا به وی ابلاغ شد که برای گذراندن حکم محکومیت یک سال زندان خود، باید به زندان اوین برده شود و سپس او را به زندان اوین بردند. ساعتی بعد، رییس دانا از زندان با خانواده خود تماس گرفت و خبر داد که به وثیقه گذار اطلاع دهند تا برای آزادی وثیقه اقدام کند.

 

ما زندانی کردن این یار پیگیر کانون مدافعان حقوق کارگر و فعال اندیشمند حوزه دفاع از حقوق کارگران و زحمتکشان را محکوم می کنیم. رییس دانا هنگام اجرای فاز اول هدفمندی یارانه ها (رهاسازی قیمت ها) با نوشتن مقالات و انجام مصاحبه ها، پیامدهای ناگوار اجرای این برنامه را برای کارگران و زحمتکشان یادآور شد که با گذشت بیش از یک سال و نیم از اجرای این برنامه، نتایج وحشتناک آن در جامعه مشخص شده است. اکنون در آستانه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، این دستگیری و دیگر احضارها می تواند معنای مشخصی داشته باشد.

 

ما خواهان آزادی فریبرز رییس دانا و همه فعالان کارگری و اجتماعی، از جمله علی اخوان، رضا شهابی، بهنام ابراهیم زاده، شاهرخ زمانی، محمد جراحی، علی نجاتی، مهدی فراحی شاندیز، رسول بداغی، عبدالرضا قنبری عبدالفتاح سلطانی، کیوان صمیمی، و سایر زندانیان سیاسی هستیم و بارها نیز اعلام کرده ایم که احضار و بازداشت و زندان، هیچ خللی در عزم کارگران و زحمتکشان و فعالان کارگری و اجتماعی، در مسیر احقاق حقوقشان ایجاد نخواهد کرد.

 

کانون مدافعان حقوق کارگر

اول خرداد ۱٣۹۱

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©