Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۱ برابر با  ۰۵ آوريل ۲۰۱۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۱  برابر با ۰۵ آوريل ۲۰۱۲
شرکت هواداران صندوق کارگری ایران

 

شرکت هواداران صندوق کارگری ایران

در ماراتن وین ۱۵ آوریل  ۲۰۱۲

 

صندوق کارگری ایران یک سازمان خیریه مستقل است که در سال ۲۰۰۵ در بریتانیا به ثبت رسید و شروع بکار کرد. هدف صندوق کارگری ایران جمع آوری کمک مالی از سراسر جهان وتوزیع آن بین خانواده های محتاج طبقه کارگرایران بدون در نظر گرفتن وابستگی سیاسی آنان است که در فقر بسر میبرند (شاغل و غیر شاغل).

 

در حال حاضر با توجه به بحران عظیم سیاسی و اقتصادی موجود در ایران ، تداوم تحریم های سازمان ملل متحد و تهدید به جنگ ، کارگران ایران در شرایط بسیار دشواری بسر میبرند. به این دلیل، کاملا حیاتی است که جنبش کارگری در ایران به سازماندهی ایدئولوژیک وتشکیلاتی خود ادامه داده ودر همبستگی با مبارزات کارگران ، زنان و دانشجویان ایران بمثابه متحدان طبیعی خود و چراغ راهنمای دموکراسی واقعی و آزادی، عمل کند.

 

فعالیتهای خیریه گوناگونی مثل برگزاری گردهمائی های تفریحی، مسابقات تشویقی کریکت، جلسات آشنائی وبحث و گفتگو و از همه طولانی تر شرکت دوستداران صندوق کارگری در مسابقات رسمی ماراتن بمنظور جمع آوری کمک مالی فقط چند نمونه از همبستگی صندوق با مبارزات طبقۀ گارگر ایران برای زندگی بهتر است. جمع آوری کمک های مالی بسیار ارزنده از نتایج شرکت در ماراتن های هامبورگ وبرلین در سال جاری بوده است.

 

در روز یکشنبه ۱۵ آوریل ۲۰۱۲ بسیاری از دوندگان جدید صندوق کارگری پا به پای دوندگان با تجربه تر خود و برای کسب حمایت مالی شما در شهر زیبای وین در کشور اطریش این مسیر ۴۲ کیلومتری را طی خواهند کرد.

از شما میخواهیم از این هدف عالی دوندگان ما و درصندوق کارگری ایران حمایت کنید. کمک مالی شما هراندازه بزرگ یا کوچک موثر و ارزنده خواهد بود.

 

چنانچه میتوانید در این مسابقات با ما بدوید و یا برای تشویق بما ملحق شوید لطفآ با ما تماس بگیرید

ملاقات در وین

 

صندوق کارگری ایران

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©