Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
يكشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ برابر با  ۱۴ ژانويه ۲۰۲۴
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :يكشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲  برابر با ۱۴ ژانويه ۲۰۲۴

اراده وهمبستگی زنان ومردان ایران

 می تواند ماشین اعدام جمهوری اسلامی را متوقف کند!

ازتحصن در میدان ترافالگار – لندن در مخالفت با اعدام ها در ایران پشتیبانی کنیم !

 

جنبش «زن ،زندگی ،آزادی» همچنان ارکان رژیم را می لرزاند.جنبش مردمی همچنان درگستره ای وسیع رویاروئی با حکومت را ادامه می دهد و خواست  هاو مطالبات خود را پی می گیرد.روزانه شاهد اعتصابات و اعتراضات اقشار و طیف های مختلف کارگران و زحمتکشان،معلمان ،بازنشستگان،کادر درمان و بهداشت ودیگرجنبش های اجتماعی هستیم.

تداوم جنبش واستمرار رویاروئی مردان و زنان کارد به استخوان رسیده  با حکومت ،ترس وهراس فزاینده ای را در میان حاکمان برانگیخته است .

به ویژه درشرایطی که بحران های مختلف مانندورشکستگی اقتصادی وفروپاشی سیاسی، چشم انداز تیره و تاری برای حاکمیت اسلامی رقم زده است.رژیم می هراسد و برای زهر چشم گرفتن از جنبش مردمی و به عقب راندن مردم ازهرابزاری استفاده می کند.آشکارا از مردم انتقام می گیرد.فوج  فوج جوانان را به مسلخ می برد. رژیم برای بقا خود برشدت دستگیری ها ی گسترده افزوده و موج اعدام های بی مهار و دستگیری های گسترده به راه انداخته است.

 علاوه برموج اعدام های سبعانه ، فشار بر فعالان مدنی و زندانیان سیاسی نیز روز به روز شدیدتر شده است، به ویژه تهدید و فشار بر زنان زندانی. شلاق و حبس و زندان های طویل المدت بخشی از سرکوب جند لایه حکومت است. بی قانونی وبی اعتنائی حتی به قانون های خود رژیم جمهوری اسلامی تشدید و زندانیان بعد از سال ها در زندان بودن بی دلیل ،اعدام می شوند.

همه شواهد نشان می دهد که مردم ایران که با یک حکومت نظامی اعلام نشده و بسیار خشن از سوی حاکمیت  روبرو هستند که برای به عقب نشاندن جنبش مردم و بازپس گیری دستاوردهای انقلاب ژینا از هیچ اقدام سبعانه ای فرو گذار نمی کند. تردید نداریم که تنها همبستگی وقدرت جنبش مردمی می تواند با مقاومت خود سیاست سرکوب فزاینده استبداد دینی را ناکام و ماشین سرکوب رژیم آدمی خوار را متوقف کند.

ما فعالان نهادهای چپ ودمکراتیک ،حمایت وپشتیبانی خود از همه انسان های آزادیخواه ودگراندیش که در برابر احکام  شریعت وبنیادگرایانه بیدادگاههای حکومت اسلامی قرار دارند اعلام می کنیم.

 ما ازاقدام همه فعالینی که درمیدان ترافالگارلندن در دفاع از جان زندانیان دربند که درمعرض اعدام قراردارند، تحصن کرده اند،حمایت و پشتیبانی می کنیم!

علاوه براین در شهرهائی چون گوتنبرگ و استکهلم،... اعتراضات و تظاهراتی برعلیه جمهوری اسلامی ودرمخالفت با موج اعدام ها ی رژیم ،سازماندهی شده است.ما از این اعتراضات حمایت می کنیم.همجنین از کارزار هائی که در این باره سازماندهی شده اند،پشتیبانی می کنیم.

ما از همه نهاد ها و تشکل های حقوق بشری ،نهاد های مدافع حقوق زندانیان سیاسی و عقیدتی و احزاب و سازمان های سیاسی تقاضا می کنیم به موج اعدام ها در ایران از سوی حکومت اسلامی اعتراض کنند.

 

نه به اعدام در سراسر ایران و جهان

زندانی سیاسی و عقیدتی آزاد باید گردد

سرنگون باد رژیم اسلامی ایران

زنده باد آزادی و دمکراسی

گروه هماهنگی نهادهای چپ و دمکراتیک

دیماه ۱۴۰۲  - ژانویه -  2024

 

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©