Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برابر با  ۰۸ مارس ۲۰۲۳
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱  برابر با ۰۸ مارس ۲۰۲۳
تا آخرین نفس «ژن، ژیان، ئازادی»

تا آخرین نفس  «ژن، ژیان، ئازادی»

شنبه ۱۱ مارس ساعت ۳۰ :۱۲

در  Goserideplatz

 

رژیم جنایت‌پیشه همچنان در حال گرفتن انتقام از زنان و دختران کشور ما است‌. آخرین نمونه از این دست را می‌توان به حمله شیمیایی اشاره کرد که بر طبق گفته محمدحسن آصفری عضو «کمیته حقیقت‌یاب مجلس» در بیش از ۲۳۰ مدرسه در ۲۵ استان از جمله کردستان، فارس، تهران، لرستان، اصفهان و کرمان.. رخ داده است. تنها در زاهدن ۴۱ دانش‌آموز راهی بیمارستان شده‌اند و تعداد کل دانش‌آموزان که در اثر این حمله در سراسر کشور آسیب دیده‌اند تاکنون روشن نشده است. این حمله شیمیایی به مدارس و دانشگاه دخترانه نمونه منحصربه‌فرد نبوده و نیست. اسیدپاشی به‌ صورت زنان و دختران در اصفهان، قتل‌های ناموسی زنجیره‌ای در مشهد، قتل‌های زنجیره‌ای کرمان با حکم شرعی مصباح یزدی، آزار جنسی و... پیشینه‌ی آن محسوب می‌شوند و اگر رویکرد زن‌ستیزانه را در بازه زمانی ۴۴ سال حاکمیت رژیم اسلامی قرار دهیم آنگاه ابعاد ستم، سلطه و سرکوب زنان در مقیاس بزرگ بیش از پیش آشکار می‌شود. آيا حملات شیمیایی به مدارس فقط برای ایجاد رعب وحشت است؟ یا برای انحراف افکار عمومی از جنبش و کتمان فقر و فلاکت اقتصادی است؟ مسموم کردن زنجیره‌ای دانش‌آموزان دختر از طرف باندهای حکومتی تنها نشانه‌ی افکار ارتجاعی زن‌ستیزانه رژیم اسلامی نیست، بلکه علاوه بر آن از انتقام‌طلبی از این جنبش مردمی، ممانعت از تحصیل و برای پیشگیری از اعتراضات آن‌ها در آینده حکایت دارد.

بیش از پنج ماه است که حکومت فرسوده در برابر شورش دختران، زنان، جوانان، دانشجویان و... قرار گرفته است. جنبش انقلابی که با قتل دولتی ژینا جوانه زد و از کردستان با شعار ژن، ژیان، ئازادی فراگیر شد، همچنان با فراز و فرود با بهره‌گیری از همه‌ی اشکال مقاومت و مبارزه خاموش نشده است و شرایط به‌شدت بحرانی در همه‌ی عرصه‌های زندگی مردم، زمینه‌ی عینی پیش‌روی جنبش را فراهم می‌کند.

کانون کنشگران دموکرات و سوسیالیست هانوفر ۸ مارس روز جهانی زن را به همه‌ی زنان ستم‌دیده‌ی جهان به ویژه زنان ایران که زیر سلطه یک نظام تاریک‌اندیش استوار بر آپارتاید جنسی برای تامین حقوق انسانی، برابری و رهایی مبارزه می‌کنند تبریک می‌گوید، و از طرح منشور حداقلی ۲۰ تشکل کارگری و زنان با حفظ مواضع خود ‌حمایت می‌کند ‌و خود را با آن هم راستا می‌داند.  از این رو، ما بار دیگر با شرکت در آکسیون شنبه ۱۱ مارس ساعت ۳۰:۱۲ در  Goserideplatz گرد هم می‌آییم و از جنبش انقلابی مردم ایران حمایت و پشتیبانی می‌کنیم‌.

زندانی سیاسی آزاد باید گردد. زندان، شکنجه، اعدام ممنوع باید گردد

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی ایران

زنده باد آزادی و برابری

کانون کنشگران دموکرات و سوسیالیست هانوفر

چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ برابر با  ۰۸ مارس ۲۰۲۳

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©