Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ برابر با  ۰۹ فوريه ۲۰۲۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰  برابر با ۰۹ فوريه ۲۰۲۲
طلاعیه مهم

اطلاعیه مهم شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران

 

 

همکاران ارجمند

معلمان بازنشسته و شاغل

 

با توجه به شیوع اُمیکرون و تعطیلی مدارس در اکثر مناطق، تعداد زیادی از همکاران به تشکل‌های عضو شورا پیشنهاد تجدید نظر در تاریخ اعتراضات و تغییر نوع کنش را داده‌بودند. خواسته همکاران این بود که کنش اعتراضی تحصن به تجمع تبدیل گردد.

لذا با توجه به این پیشنهادات شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان برنامه تحصن و تجمع هفته آینده یعنی از ۲۳ تا ۲۷ بهمن ماه را لغو و برنامه جایگزین خود را را به شرح زیر اعلام می‌کند :

 

تجمع سراسری معلمان ایران

شنبه ، ۳۰ بهمن و سه‌شنبه، ۳ اسفند

 

همانگونه که می‌دانید هیچ‌یک از مطالبات ما تاکنون محقق نشده‌است و ما بر پای عهد خود با فرهنگیان ایستاده‌ایم.

وعده‌های پوشالی در عزم و اراده ما خللی ایجاد نخواهد کرد و تا مطالبات بازنشستگان و شاغلان محقق نگردد. ضمن توجه به سایر اشکال پیگیری مطالبات، ما به اعتراضات خود ادامه می‌دهیم.

 

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران

۲۰ بهمن ۱۴۰۰

...........................................................

بیانیه شورای هماهنگی تشکل های صنفی راجع به تغییر روزهای اعتراض

 

همکاران و معلمان ارجمند 

 

با تشکر بیکران از حمایت های بیدریغ شما در همراهی با فراخوانهای شورای هماهنگی تشکل های صنفی در مسیر مبارزه ی مطالبات عدالت محورمان، تغییر روزهای اعلام شده در بیانیه های قبلی که روزهای ۲۳، ۲۴، ۲۵ تحصن در مدارس و ۲۷ تجمع سراسری بیان شده بود بدلایل زیر است

 

با توجه به گسترش سویه او‌میکرون و اعلام قرمز شدن ۱۵۰ شهر و تعطیلی مراکز آموزشی در اکثر این مناطق، و با توجه به سرعت گسترش آن در روزهای آینده و‌ احتمال قرمز شدن تعداد بیشتر از استانها و شهرها ، لذا چون تحصن در روزهای اعلام شده با احتمال قوی تعطیلی مدارس این شهرها و عدم حضور همکاران به دلیل تعطیلی، برنامه ها تحصن با حضور درصد کمی از همکاران محقق میشد.

 

روز ۲۷ بهمن نیز بدلیل واقع شدن بین دو تعطیلی و قرار گرفتن در روزهای اوج پیک سویه او میکرون برای حفظ سلامتی همکاران و جامعه به روزهای بعد تغییر نمود.

 

از طرف دیگر در چند روز اخیر بخصوص با سرعت گرفتن سویه اومیکرون، درخواستهای بیشماری جهت تغییر زمان برنامه های اعتراضی به دلیل نگرانی از شرایط گسترش سویه اومیکرون از همکاران به دبیرخانه شورا ارسال شده بود.

 

در مجموع با لحاظ کردن موارد فوق بخصوص حفظ سلامتی همکاران  و ممانعت از متهم کردن معلمان به بی توجهی به وضعیت سلامتی جامعه و شهروندان شورای هماهنگی این تصمیم را اتخاذ نمود.

 

🔻متذکر می شویم همانگونه که در بیانیه های قبلی مکرر اعلام شده به عهدی که با شما همکاران گرامی جهت ایستادگی تا رسیدن به مطالبات حق طلبانه ی خود بستیم  پایبندیم و در این مسیر هرگز کوتاه نخواهیم آمد و  منافع  جامعه عظیم معلمان عزیز را فدای هیچ مصلحتی نخواهیم کرد و یادآور می شویم کمافی السابق جهت ایجاد شکاف و انشقاق بین وحدت و همبستگی روزافزون ما هجمه ها، و شایعات افزایش خواهد یافت، جهت خنثی نمودن این شایعات کانال و سایت شورای هماهنگی مرجع و‌ منبع اصلی و رسمی، مواضع، دیدگاه ها و بیانیه های شورای هماهنگی است.

.....................................................................

۱۵  معلم زندانی

اسماعیل عبدی / هاشم خواستار / محمد حسین سپهری / زینب همرنگ / معصومه عسکری / عالیه اقدام دوست / محمد ارکیان / حسین رمضان پور / محمد رضا رمضان زاده / یعقوب یزدانی/ محمدتقی فلاحی / شعبان محمدی/ مریم کبیری

....................................................................

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©