Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
جمعه ۲۹ مهر ۱۳۹۰ برابر با  ۲۱ اکتبر ۲۰۱۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :جمعه ۲۹ مهر ۱۳۹۰  برابر با ۲۱ اکتبر ۲۰۱۱

 

آتاک، روز اقدام سراسری جنبش اشغال را که امروز در بیست و پنج شهر آلمان برگزار شد یک موفقیت ارزیابی کرد. به گفته سخنگوی آتاک  هزاران نفر در فراخوان جنبش- اشغال شرکت کردند. تعداد شرکت کنندگان در فرانکفورت که مرکز اصلی بانک های آلمان و از  جمله بانک مرکزی اروپا می باشد به شش هزار نفر رسید. در برلین و کلن هزاروپانصد و در دوسلدورف هزار نفر در این اقدام اعتراضی شرکت کردند. " الکسیس پاساداکیس" از هماهنگ کننده اقدامات سراسر  جنبش آتاک  اعلام  کرد  این حقیقت که مردم به خیابان ها و میادین می روند نشان می دهد که  اعتراضات خصلت یک روزه و زودگذر ندارد بلکه جنبش نوینی پا به عرصه ظهور نهاده وخشم علیه قدرت بانک ها توجه ها را به خود جلب میکند. هدف ما این است که قدرت بانک های بزرگ را خلع کنیم به طوری که آنها نتوانند از جامعه گروکشی کنند  و بدین ترتیب دمکراسی واقعی ممکن گردد.

سخنگوی دیگر آتاک، "ماکس بانک"  اجلاس سران اتحادیه اروپا در روز یکشنبه را مورد انتقاد قرار داد و اعلام کرد دولت آلمان آیا می خواهد در برابر بانک ها و ثروتمندان بزرگ سرتسلیم فرود آورده  و سیاست نجات بانک ها را بدون هیچ نوع قید وشرط به اجراء بگذارد و یا بالاخره به تاسی از خواست اکثریت مردم بانک ها را در سر جایشان خواهد نشاند. او گفت آتاک خواهان آن است که بانک هائ بزرگ که خصلت نمای نظام حاکم هستند تجزیه شده و تحت نظارت دمکراتیک قرار گیرند و همچنین قمار بر روی ورشکستگی دولت ها و از جمله " بیمه ورشکستگی اعتبارگیرندگان" ممنوع شود. او همچنین اضافه کرد که به ثروتمندان در سراسر اروپا باید مالیات بسته شده و از محل این مالیات ها خدمات عمومی برای شهروندان تقویت شود... آتاک اعتراضات را ادامه خواهد داد. ما همراه با سایر متحدین مان در سطح آلمان تظاهرات بزرگ دیگری در دوازدهم نوامبر در فرانکفورت و برلین برگزار خواهیم کرد.......



 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©