Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ برابر با  ۱۵ ژانويه ۲۰۲۰
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸  برابر با ۱۵ ژانويه ۲۰۲۰
:memo:بیانیه کانون صنفی فرهنگیان الیگودرز در محکومیت بازداشت جعفر ابراهیمی

 

بیانیه های انجمن های صنفی فرهنگیان در اعتراض به زندانی شدن جعفر ابراهیمی

 

بیانیه  انجمن‌صنفی‌فرهنگیان‌ خراسان‌شمالی

 

« بنام خداوند جان و خرد »

 

جعفرابراهیمی را آزاد کنید

 

 انجمن‌صنفی‌فرهنگیان‌_خراسان‌شمالی بازداشت و زندان کردن معلمان مطالبه‌گر و در راس همه بازداشت  جعفرابراهیمی را محکوم میکند.

 

فرهنگیان از دغدغه مندترین اقشار جامعه هستند ولی از سوی مسئولین کمترین توجهی به دردهایشان نمیشود!

 

 آنها در خطیرترین و حساس ترین مناصب یعنی آموزش و پرورش نسل آینده،  مشغول خدمتند ولی بخاطر عدم توجه به حقوق انها و اجرای درست  قوانین، خود در معرض بیشترین خطرات هستند!

 

معلم بواسطه‌ی  جایگاه و نقش و اثرش، از دریچه‌ی نگاه و افکار افراد، باید پاسخگوی بیشترین سطح توقعات جامعه  باشد ولی خوداز کمترین احترام و جایگاه در جامعه برخوردار است!

 

معلم باید با خاطری آسوده و اندیشه ای فارغ از هرگونه هراس و دلهره و نیاز، در کلاس حاضر گردد و بیشترین امید را به دانش آموزان و آینده سازان و حتی جامعه منتقل کند ولی خود در دنیایی از پوچی و اضطراب و دلهره های ناشی از تزلزلهای معیشتی و منزلتی و تهدیدهای گوناگون، در راس آنها تهدیدات امنیتی، گرفتار آمده است!

 

معلم باید منشور عشق و اعتماد و اخلاق باشد ولی خود قربانی کینه و بدبینی و بی اخلاقیهای گوناگون است!

 

معلم منادی واژگانی چون برابری، آزادی، امید، فداکاری ، میهن پرستی، انسان دوستی و در یک کلام انسانیت است،  ولی خود قربانی ظلم و تبعیض، استبداد و پرونده سازی بوده و هست!

 

 

بسیار دیده میشود که:     معلم ‌خود‌ قربانی‌ دست‌پرورده‌های‌ خـویش ‌است.

 

تمام افراد جامعه و مسئولین در هر رده و جنس و پست، مدیون معلمانی در گذار زندگی خویش بوده و هستند ولی درین بین کم نیستند معلمانی که قربانی بی کفایتی و نگاه دگم و انحصارطلب دانش آموزان دیروز خویشند.

بجای برخورد با معلمین و شهروندان حق طلب و دلسوز و مطالبه‌گر با افکار سرکوب و خفقان و مسئولینی که مسبب ناهنجاریهای جامعه و نشر فقر و بیکاری و فساد و... شده اند برخورد کنید.

 انجمن‌صنفی‌فرهنگیان‌_خراسان‌شمالی از دستگاههای اطلاعاتی،امنیتی و قضایی میخواهد که مهر و عشق و اعتماد و انتقاد و خواسته های برحق معلمان کنشگر را تعبیر وارونه و دلخواه نکنند تا اخلاق در جامعه نمیرد.

‌‌

 جعفرابراهيمي‌راآزادکنید.

 

 جعفرابراهیمی معلمی دلسوز،  شهروندی آگاه و برابرخواه،  مدافع حقوق انسان بویژه در حوزه‌ی کودکان است.او فداکاری خستگی ناپذیر چه در کلاس های کمک درسی و اموزشی برای کودکان بی سرپرست و نیازمند، چه در کمک به نیازمندان حوادثی چون زلزله و سیل و دیگر حوادث، و چه در دفاع از حقوق صنفی معلمی و شهروندی،  بی هیچ چشمداشتی فردی، همیشه تلاش کرده است و با تمام روحیه و اندیشه انتقادی که دارد هرگز جز برای بهبود اوضاع جامعه نکوشیده است و هیچگاه از چارچوب قانون اساسی کشور پای خویش را فراتر ننهاده و در تمام کنشهایش مراقبت کرده که مبادا دگر اندیشان،  فرصت طلبان، بدخواهان سواستفاده نمایند و برای همین در تمام فعالیتها، نوشتنها وگفتارهایش چه حقیقی و چه مجازی، شفافیت را پیشه ی خود داشته است و هرگز نقاب برچهره خویش ننهاده یا پشت نام و تصویر جعلی خود را مخفی نکرده است.

 

برخوردهای امنیتی قضایی با حقیقت گویان و حق طلبان اعتبارتان را نشانه رفته است.

 

در سال گذشته، مهروآبان۹۷، هفت معلم مطالبه گر صنفی و اعضای انجمن صنفی فرهنگیان خراسان شمالی را بی گناه بازداشت کردید و بدون حتی نشان دادن یک مصداق  جرم مربوط به انها برای برخی از انها با اعمال نفوذ و باهدف تهدید فرهنگیان مطالبه گر، حکم محکومیت صادر کرده اید، تعداد زیادی از فرهنگیان فعال را پرونده دار کرده اید، با تهدیدهای گوناگون توسط حراستهای آموزش وپرورش و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی تان سعی در خموش کردن مطالبه گری صنفی داشته اید و گاها دستگاه قضا نیز، تحت فشار همین نهادها، عدالت و انصاف را با احکام ظالمانه بدون توجه به محتوای پرونده ها به مسلخ برده است!

 آیا با اینگونه رفتارها و برخوردها، میشود صدای عدالتخواهی جامعه‌ی فرهنگیان راساکت کرد و آیا در شان و جایگاه حکومت جمهوری و اسلامیست که بجای رفع تبعیض و ظلم و اجرای درست قوانین مادر و مصوب کشور و شنیدن صدای اعتراض و عدالتخواهی فرهنگیان و تلاش جهت بهبود اوضاع آموزش وپرورش، دردی و زخمی بر رنجها و مرارتهای انها بیفزاید!؟ 

 

امیدواریم هرچه زودتر شاهد آزادی  جعفرابراهیمی همکار خوب و تلاشگرمان و همچنین دیگر معلمان زندانی صنفی نازنین دربندمان جنابان  عبدی،   بهشتی و   حبیبی باشیم.

بامید روزهای آرامش جامعه در سایه‌ی عدالت و آزادی بدون هیچ نگاه و اندیشه‌ی خود و ناخودی.

 

انجمن‌صنفی‌فرهنگیان‌_خراسان‌شمالی

۲۴ دی ماه ۹۸

.................................................................

بیانیه انجمن صنفی معلمان کردستان- مریوان

در محکومیت تداوم سرکوب فعالین صنفی

و بازداشت اخیر جعفر ابراهیمی از اعضای کانون صنفی معلمان تهران

 

ما زندە  به آنیم کە آرام نگیریم

موجیم که آسودگی ما عدم ماست

 

مردم شریف و عدالت خواه ایران ، معلمان آگاه و دانش آموزان گرامی تشکل های صنفی معلمان بە عنوان تشکلی کارآمد و  پیشرو در سطح کشور همواره در طول سالهای اخیر آماج حمله های غیرمسئولانە و غیرقانونی نیروهای حاکم بودە است. با وجود هزینەهای گزافی کە این برخوردهای غیرقانونی با تشکل های صنفی معلمان برای معلمان، دانش آموزان و مردم داشتە است، چنین رویکرد سرکوبگرانە و غیرمسئولانەایی نتوانستە است کمترین خللی در ارادەی راسخ معلمان وارد آورد.

 

برخورد اخیر نیروهای سرکوب گر در مقابل جامعه ی بزرگ فرهنگیان، بازداشت جعفر ابراهیمی، عضو کانون صنفی معلمان تهران و بازرس شورای هماهنگی کانونهای صنفی معلمان ایران، دبیر جامعەشناسی مدارس شهریار بوده است و اکنون بیش از دو هفتە است با وجود پیگیری های مکرر خانواده و همکاران فرهنگی و دانش آموزان این فعال صنفی، متاسفانه اطلاع چندانی از نهاد بازداشت کنندە و مکان بازداشت وی نیست.

جعفر ابراهیمی از مخالفین سرسخت پولی سازی و خصوصی سازی آموزش در ایران است. بە شهادت دانش آموزان مدارس مختلف شهریار، جعفر ابراهیمی یکی از دلسوزترین و متعهدترین معلمان این منطقە است و تداوم بازداشت وی بیش از هر چیز دیگری، ضایع کردن حقوق این دانش آموزان است. همچنین

این فعال صنفی یکی از چهرەهای شناختە شدە و مطرح حقوق کودکان کار و آن دسته از کودکان افغان، که حاکمیت به اجازه ی تحصیل به آنان را نمی دهد  است و سالهاست کە در این حوزە بە شکل خستگی ناپذیر فعالیت میکند.

 

در وضعیت کنونی، شرایط زندگی میلیونها نفر از مردم ایران، بویژە طبقە کارگر و اقلیتهای ملی بە حاشیە راندە شدە، وخیم تر از هر دورەی تاریخی دیگر در صد سال گذشتە است. زندگی صدها و بلکە هزاران نفر فقط در چند ماە گذشتە قربانی بی کفایتی نیروهای حاکم و ناکارآمدی سیاست های آنها شدە است.

 

کشتار روزانه ی  کولبران، معترضین آبان ماە و شلیک مستقم بە هواپیمای مسافربری نمونەهای این بی کفایتی های تاریخی و بی سابقە هستند. و سیاە تر از همەی این ها اینکە دروغ پردازی سیستماتیک و بیشرمانەی حاکمیت و نهادهای رسانەایی آن در جریان سقوط پرواز هواپیمای اکراین ایرلاین، مردم را بیش از هر زمانی بە مسئولان بی اعتماد کردە است. 

 

آموزش و ‌پرورش سنگ زیر بنای هر جامعه ای است و افق هر جامعه ای به کیفیت آموزش و پرورش آن جامعه برمی گردد. همچنین هر تغییر و تحولی در سطح جامعە بە سرعت و به حق بر فضای مدارس، دانش آموزان و خانواده ها تاثیر میگذارد. بنابراین ما معلمان نمیتوانیم ساکت و خاموش، نظارە گر کشتار روزمرە همنوعانمان باشیم و مانند کارمندانی بی روح در مدارس حاضر شویم و وضعیت موجود را باز تولید نمائیم.

 

اهداف و مطالبات جعفر ابراهیمی و دیگر معلمان در بند، مانند محمد بهشتی، محمد حبیبی، اسماعیل عبدی و ...، خواستە و هدف تمامی معلمان ایران است و ما در راە رسیدن بە این مطالبات کمترین تعللی بە خرج نخواهیم داد.

 

انجمن صنفی معلمان کردستان- مریوان خواهان آزادی بی قید و شرط و فوری جعفر ابراهیمی است و از  عموم نیروهای مترقی ایران خواهان است کە صدای معلمان در بند باشند.

 

انجمن صنفی معلمان کردستان- مریوان

۲۳دیماه۹۸

............................................................................

بیانیه انجمن صنفی معلمان کردستان/سقز و زیویه

در محکومیت بازادشت آقای جعفر ابراهیمی عضو کانون صنفی معلمان تهران

 و بازرس شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

 

 جعفر ابراهیمی از معلمان خوشنام، مسئولیت پذیر و از فعالین صنفی پیشرو در عرصه آموزش و پرورش و در عین حال مدافع حقوق کودکان کار و تلاشگر در زمینه های مدنی و اجتماعی در روز پنجم دی ماه ۹۸ در حوالی بهشت سکینه همراه با افراد دیگری بدون  هیچ گونه ایفای نقش و کنشی بازداشت می شوند.

 

همراهان وی آزاد گردیده اما متاسفانه ایشان کماکان و تا این لحظه در بازداشت به سر می برند.

با سپری شدن قریب به دو هفته از بازداشت موقت ایشان هیچ گونه خبر روشنی از وضعیت و نحوه ی نگهداری و اتهامات نامبرده در دسترس نیست.

با توجه به اینکه آقای جعفر ابراهیمی از لحاظ جسمی در رنج بوده و نیاز به مصرف دارو و مراقبت دارد و شرایط بازداشت طوری است که امکان برخورداری از درمان مناسب وجود ندارد و سلامتی وی تهدید می شود، بدیهی است که ادامه ی این وضعیت هرچه بیشتر ایشان را در معرض آسیب قراد داده و این امر سبب نگرانی خانواده و همچنین دوستان و فعالان صنفی گردیده است.

بنابراین هر گونه آسیب احتمالی علیه ایشان مستقیما متوجه نهادهای بازداشت کننده و قوه قضائیه می باشد.

 

 تداوم بازداشت موقت ایشان این شائبه را در اذهان متبادر می سازد که گویا فعالیت های صنفی، مدنی و اجتماعی وی نظیر دفاع از حقوق بدیهی دانش آموزان از جمله رجعت به اصول ۳۰ و ۱۵ قانون اساسی، تبیین وضعیت آموزش و پرورش کنونی، ابهامات و پاشنه آشیل های نظام آموزشی نظیر پولی سازی آموزش، تبعیض آموزشی و عدم بهره وری آن و...، همچنین مشارکت در امدادرسانی به آسیب دیدگان ناشی از وقوع زلزله، سیل و نظایر این ها، توجه خاص و ویژه به کودکان کار و تلاش در جهت شناساندن ابعاد مختلف آسیب های اجتماعی و روانی و تاثیر آن بر این کودکان و... با توجه به تخصص ایشان، که همگی کاملا عرفی و قانونی بوده؛ دلیل طولانی شدن قرار بازداشت شده است!

 

گویی نهادهای امنیتی درصدد امنیتی کردن پرونده ی این فعال صنفی برآمده اند!

 آقای جعفر ابراهیمی معلم متعهدی است که همیشه دغدغه ی اقشار آسیب پذیر را داشته و دارند که مناسبات و سیاست های ناسالم بر زندگیشان سایه افکنده و همواره مورد ستم واقع شده اند.

ایشان فلسفه ی زندگی خویش را بر این اصل که استاد سخن سعدی شیرازی نیز بدان اشاره نموده است بنا نهاده اند که می فرماید:

نیاساید اندر دیار تو کس

چو آسایش خویش جویی و بس

 

لذا؛

 انجمن صنفی معلمان کردستان( سقز و زیویه) از وزارت آموزش و پرورش بویژه وزیر آموزش و پرورش می خواهد بە موضوع ورود نموده، تا رسیدن به نتیجه ی مطلوب و مورد انتظار در این راه فروگذار نکنند.

همچنین از نهادهای امنیتی و قضایی انتظار دارد هرچه سریعتر ایشان و تمامی همکاران در بندمان را آزاد کنند، چرا که مسئولیت هر گونه واقعه ی احتمالی را متوجه آنان می داند.

 

انجمن صنفی معلمان کردستان /سقز و زیویه  

     ۱۳۹۸/۱۰/۲۲

......................................................................................................

بیانیه کانون صنفی فرهنگیان الیگودرز در محکومیت بازداشت جعفر ابراهیمی

 

آنها که جعفر ابراهیمی را دورادور   می‌شناسند خوب می‌دانند معلمی مسئولیت‌شناس، آگاه و پرتلاش است که در هر کنش قانونی مدنی چه برای آموزش کشور و چه برای رفاه و  آسایش ایرانیان، از جان مایه گذاشته  و  پیشرو است.

آنها که از نزدیک می‌شناسند  سعادتی دارند تا در این دنیای اغلب تاریک، انسانی را ببینند که جز به صلاح و نفع بشریت فکر نمی‌کند.

 

دغدغه‌اش زندگی بهتر انسانهاست اما دغدغه‌ی مهمترش زندگی کودکان ،آموزش بهتر، آزاد و رایگان برای همه کودکانی است که چرخهای زمخت مدرنیته و توسعه‌ی قلابی آنها را فراموش کرده و زیر دست و پا له شان می‌کند بی اینکه فکر کنند این سرنوشت کشور است که در حال نابودی است نه صرفا سرنوشت یک کودک.

اینک جعفر ابراهیمی به جرم همدردی با داغدیدگان حوادث آبان ماه ۱۳۹۸ به صورت غیرقانونی از سوی کسانی بازداشت شده که بی‌تدبیریشان باعث این بحرانها بود و با داعیه مبارزه با فساد پستهای جدید را اشغال نمودند

ما از سرنوشت هیچکدام از پرونده‌های برخورد با فساد خبر درستی نداریم اما پرونده‌های فعالین صنفی سریع به سرانجام می‌رسند و معلمان برای یک تجمع قانونی سکوت یا برای حضور در یک مراسم تدفین چه برخوردها که ندیده‌اند و چه زندانها که نکشیده‌اند.

 

بی‌خبری از جعفر ابراهیمی نه فقط خانواده‌  او که تمام خانواده فعالان صنفی و حتی مدنی را به شدت نگران کرده است.

نیاز روزانه او به دارو و کلاس درسی که بدون معلم مانده‌  هیچ کدام باعث نگردید  دست کم از وضعیت او خبری برسد تا از حداقل حقوق انسانی و شهروندی که در هر کشور ی وجود دارد برخوردار شود.

ما اعضای کانون صنفی فرهنگیان الیگودرز قاطعانه هشدار می‌دهیم نه تنها اصل بازداشت ایشان غیرقانونی است، بلکه نحوه بازداشت و بی‌خبری از او نیز غیرقانونی است و عواقب این رفتارهای نامعقول متوجه همه مجموعه حاکم خواهد بود.

مسئولیت هرگونه خللی حتی اندک در سلامتی جعفر ابراهیمی به عهده مجموعه حاکمیت است و دولت و مجلس به عنوان نمایندگان قانونی و حامیان حقوق شهروندی مردم موظف به پیگیری جدی شرایط و دلایل بازداشت ایشان هستند.

سرکوب و زندانی کردن غیرقانونی فعالان  صنفی و مدنی که همواره بصورت مسالمت آمیز و در چارچوب قانون اساسی  حرکت می‌کنند، جامعه را از عقلانیت تهی و زمینه را برای  خشونت فراهم می کند  اما  متاسفانه همچنان این رفتارهای اشتباه تداوم می یابد .

 

در صورتی که این روند ادامه یابد ما  حق حمایت از همکارمان را برای خود محفوظ دانسته و در صورت بی‌توجهی گامهای بعدی را اعلام می‌کنیم.

 

کانون صنفی فرهنگیان الیگودرز

۹۸/۱۰/۲۰

...............................................

براي جعفرابراهيمي

 

علي اكبرباغاني عضو هيات مديره كانون صنفي معلمان تهران

 

به نام خداوند جان و خرد

 کزین برتر اندیشه بر نگذرد

 

استاد جعفرابراهیمی از اعضای برجسته و ارشد کانون صنفی معلمان ایران و بازرس شورای هماهنگی تشکل های سراسر کشور و فعال حقوق دانش آموزان عزیز ومعلمان فرهیخته واز معلمان معتقد به اجرای قوانین و مقررات تصویب شده در مراکز آموزشی و مجلس شورای اسلامی وبخصوص اجرای حقوق ملت و رایگان بودن اموزش و پرورش کلاسیک و حرفه ای و همچنین اجرا شدن قوانین بین المللی اتحادیه ها وسندیکا های جهانی درمورد اموزش و پرورش وکانون های صنفی معلمان ایران ودانش آموزان و۲۴میلیون خانواده آنان می باشد نهاد های امنیتی و وزارت اطلاعات و عوامل دستگیری استاد جعفر ابراهیمی باید تفاوت معلمان واعضای کانون های صنفی معلمان ایران و شورای هماهنگی تشکل های سراسر کشور را بدانند و موقعیت سندیکایی  استاد را درک کنند واز فضا سازی و انتقاد های بین المللی پرهیز نمایند ودر اندیشه وحدت ملی و هماهنگی جامعه وهمگرایی با معلمان ایران و مبارزه با دشمنان این مرز و بوم از فشار آوردن به کانون صنفی معلمان ایران و شورای هماهنگی تشکل های سراسر کشور و ازادی استاد جعفر ابراهیمی و رعایت قوانین وحقوق زندانیان در باره استادان بزرگ ایران محمودبهشتي لنگرودی و محمدحبیبی و اسماعيل عبدي  را بنمایند وبا ازادی مشروط آنان طبق قوانین سازمان زندان ها و آیین نامه های زندان اوین ودیگر زندان های ایران اقدام نمایند ودندان طمع و دخالت آمریکا واسراییل ودست استکبار جهانی رااز کشور عزیزمان ایران کوتاه وبه سلیقه های مختلف گروهی و حزبی وسندیکایی وکانون های صنفی معلمان ایران و شورای هماهنگی تشکل های سراسر کشور احترام بگذارند . به امید ساختن کشوری که ارزش های سپهبد قاسم سلیمانی را حفظ کند وبا اجرای قوانین و مقررات تصویب شده به وحدت ملی و هماهنگی جامعه کمک نماید .

....................................

براي جعفرابراهيمي

 

 

صلاح  آزادی /  کنشگر صنفی

 

# جعفر ابراهیمی معلمی شریف ، متعهد و دلسوزی است که همواره برای اعتلای آموزش وپرورش ، ارتقای شأن و جایگاه واقعی فرهنگیان و ایجاد عدالت آموزشی کوشید و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کرد. تحلیلهای درست و نقدهای سازنده ایشان در بحث مسائل آموزشی و سیستم تعلیم و تربیت کشور قابل تامل وارزشمند است.

تعهد اخلاقی و احساس مسولیت اجتماعی این معلم فرهیخته ، کمک به افراد و اقشار در معرض آسیبهای اجتماعی خود دلیل روشنی است بر صداقت ، دلسوزی و نوعدوستی این کنشگر صادق و راستین که بخشی از زندگی خود را وقف خدمت وحمایت از کودکان کار نمود و تلاشش درجهت برخورداری این کودکان ازتحصیل و فراهم نمودن بسترهای مناسب برای شکوفایی استعداد آنها  بود و بودنشان در مسیر درست زندگی را با اشتیاق فراوان دنبال می کرد. توجه به دانش آموزان طبقه فرودست جامعه همواره از اولویتهای کاریش به عنوان کنشگر و فعال صنفی و مدنی بود ، پیوند عمیق و ارتباط مستمر با طبقات محروم جامعه ، تعامل با فعالین عرصه های مدنی واجتماعی جزء لاینفک خصوصیات شخصیتی این معلم شریف است.

علیرغم اینکه جنبش حق طلبانه معلمان متکی به فرد یا افرادی خاص نبوده اما جای خالی معلمان پیشرو ، شجاع و دلسوز در مسیر عدالتخواهی احساس می شود و عدم حضور مطالبه گرانی صادق همچون #جعفرابراهیمی ، #محمدحبیبی ، #محمودبهشتی و #اسماعیل_عبدی ، خسران بزرگی برای جنبش عدالتخواهی معلمان محسوب می شود؛ گرچه با زندانی کردن معلمان و فعالین صنفی و مدنی هیچگاه مطالبه گری تعطیل نخواهد شد ،  و با عزمی راسخ و بیشتر از پیش تا رسیدن به تمام خواستهای برحق فرهنگیان همچنان مطالبه گری را به پیش خواهیم برد ،   

اما معلمان و زحمتکشان را به چه جرمی به بند کشیده اند ؟ آیا ابراز همدردی با خانواده جانباختگان و شرکت در مراسم سوگواری آنان جرم محسوب می گردد؟

#جعفرابراهیمی فعال صنفی و از اعضای کانون صنفی معلمان در روز پنجم دیماه همراه با عده ای از مردم که برای شرکت در مراسم چهلم شهدای اعتراضات آبان ماه برای ابراز همدردی در بهشت سکینه کرج گردآمده بودند بدون هیچ دلیل روشنی از طرف نیروهای امنیتی بازداشت و بعد از گذشت دو هفته همچنان از محل نگهداری و  وضعیت سلامتی ایشان هیچگونه اطلاعی به خانواده این معلم دلسوز داده نمی شود و همچنان در نگرانی به سر می برند. لازم به ذکر است که این معلم زندانی تحت نظر پزشک می باشد و روزانه باید دارو مصرف کند ، لذا ادامه بازداشت و عدم دسترسی به دارو بدون تردید سلامتی ایشان را در معرض خطر قرار می دهد. در همین راستا ضمن ابراز نگرانی  نسبت به بی خبری از وضعیت این معلم زندانی و اعتراض به این بازداشت خودسرانه وغیرقانونی ، عاملین وآمرین بازداشت را   مسول سلامتی ایشان می دانم و خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط آقای ابراهیمی و دیگر معلمان زندانی هستم.

.........................................................

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©