Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
جمعه ۲۲ مهر ۱۳۹۰ برابر با  ۱۴ اکتبر ۲۰۱۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :جمعه ۲۲ مهر ۱۳۹۰  برابر با ۱۴ اکتبر ۲۰۱۱
در حمایت از اعتصاب شکوهمند کارگران پتروشیمی ماهشهر

در حمایت ازمبارزات  شکوهمند کارگران پتروشیمی ماهشهر

 

اعتصاب شکوهمند ۶۵۰۰ کارگر پتروشیمی ماهشهر، که از روز سوم مهرماه آغاز شده بود ، پس از مذاکرات و وعده ی رسیدگی به خواست هایشان، پس از دوهفته پایان یافت .  کارگران پتروشیمی ماهشهر برای لغو قراردادهای سفید امضاء، برای انحلال شرکت های پیمانکاری، و برای پاسخگوئی مقامات حکومتی دست به اعتصاب زده  بودند. این اولین بار نیست که کارگران پتروشیمی برای رسیدن به این خواست ها دست از کار کشیده  بودند. پیش از این کارگران پتروشیمی تبریز برای رسیدن به این خواست ها اعتصاب کرده بودند و این اعتصاب نیز سومین اعتصاب کارگران پتروشیمی ماهشهر بود. مقامات حکومتی و کارفرمایان هر بار با وعده و وعیدهای توخالی، کارگران را به سر کار برگردانده و به سیاست تاکنونی خود ادامه داده اند. اما این بار کارگران پتروشیمی ماهشهر با تشکیل کمیته اعتصاب اعلام کرده  بودند که برای احقاق حقوق خود و برای تداوم مبارزه شان قصد دارند تا تشکل مستقل خود را ایجاد کنند. این گامی بزرگ برای کارگران ماهشهر و کارگران سراسر ایران محسوب خواهد شد.

برای حمایت از مبارزات  شکوهمند کارگران ماهشهر، و برای کمک به تشکل یابی کارگران در ایران و برای افشای حکومت ضد کارگری جمهوری اسلامی گردهم آمده ایم تا همبستگی خود را با کارگران اعتصابی در ماهشهر اعلام کنیم. نباید از یاد ببریم که در ایران برای رسیدن به کوچک ترین خواست های صنفی کارگری، و برای گرفتن به حقوق معوقه، و برای ایجاد تشکل های مستقل کارگری،  بسیاری از فعالان کارگری در زندان های جمهوری اسلامی به سر می برند. ما خواهان آزادی همه فعالان کارگری از زندان و آزادی همه ی زندانیان سیاسی هستیم

تاریخ : شنبه ۱۵ اکتبر ۲۰۱۱

ساعت ۱۲ ظهر در نمایشگاه کتاب فرانکفورت سالن ۵ (Frankfurt-Buch Messe-Halle 5 )

شنبه ۲۲ اکتبر ۲۰۱۱

ساعت ۱۵ و ۳۰  تا ۱۸ و ۳۰  هاپت واخه  (Frankfurt- Hauptwache )

سرنگون رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی ایران

برقرار باد اتحاد و همبستگی کارگران جهان

برقرار باد سوسیالیسم

کمیته فعالین کارگری ـ سوسیالیستی ـ فرانکفورت

کمیته همبستگی با مبارزات مردم ایران ـ فرانکفورت ـ ماینز

کانون همبستگی با کارگران در ایران ـ فرانکفورت و حومه

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©