Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ برابر با  ۲۲ اکتبر ۲۰۲۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱  برابر با ۲۲ اکتبر ۲۰۲۲
دختران بی باک، ولائی های هتاک

 

دختران بی باک، ولائی های هتاک

 

فغان! که سرگذشت ما

سرود بی اعتقاد سربازان تو بود

که از فتح قلعه ی روسپیان

                 باز می آمدند.

شاملو

 

یاشار جاوید

 

 

در حالی که غریو پرطنین «زن، زندگی، آزادی»، این شعار زیبا و درخشان انقلاب شکوهمند ایران، بیش از یک ماه است حیرت و تحسین جهانیان را برانگیخته است، شهردار پلشت و پلید تهران، علیرضا زاکانی، لجن و کثافت حکومت اسلامی را یکجا بالا آورده است. نقل است که این موجود رذل در مورد نقش بی بدیل دختران بی باک و دلیر در اعتراضات خیابانی گفته است: «بنده در جلسه‌ای خدمت روسای قوای کشور عرض کردم خانه عفاف (فاحشه خانه) را برای تخلیه هیجانات این دختران به ظاهر معترض در چند نقطه تهران راه اندازی کنیم این غائله ختم می شود. هم هیجانشان تخلیه می‌شود و هم در‌آمد شرعی کسب می کنند». گرچه اکنون شهرداری تهران این اظهارات وقیحانه زاکانی را شایعه سازی «معاندین» عنوان کرده است، اما از آنجا که از این دست تراوشات ذهنی «زیر شکمی» در بیانات نیروهای حکومتی کم نیست، جا دارد اندکی به این موضوع بپردازم. از این سنخ یاوه های جنسی می‌توان به تره هات «ابراهیم فیاض»، جامعه شناس حکومتی و «عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران»، اشاره کرد که گفته است: «منشاء جنبش این روزها نیازهای جنسی زنان است … دختران دبیرستانی مطالبات جنسی رکیک را دنبال می کنند»! نمونه دیگر اینکه در اواخر تیر ماه «دکتر وحید یامین پور»، معاون وزیر ورزش نظام، گفته بود: «الان روسری را زده روی چوب روی بلندی ایستاده، فردا شورتش را روی چوب می زند»! البته چنین هرزگی وقیحانه ی مغزهای جنسیت زده فقط مختص نرینه های انسان نمای حکومت اسلامی نیست، بلکه زنان ولائی حکومت هم دست کمی از این نرینه ها ندارند. چندی پیش که فیلم تکان دهنده ای از گرفتاری یک دختر جوان در بین وحوش سرکوبگر نظام و دست درازی بی شرمانه و وقیحانه به او در شبکه‌های مجازی پخش شد، «دکتر کبری خزعلی، رئیس شورای فرهنگی، اجتماعی زنان و خانواده!!» با کمک از فانتزی های جنسی خودش این تعرض جنسی آشکار را چنین تحلیل کرده بود: «آن دختران هرزه که روسری خود را از سر می‌کشند و بدن و اندام خود را در خیابان عمداً به نیروهای انتظامی و بسیج می چسبانند و صحنه سازی می‌کنند و بابتش همچون تن فروشان از شبکه‌های معاند پوند و دلار دریافت می‌کنند». نمونه دیگری از این یاوه ها و تره هات ذهن بیمار جنسی لاعلاج از سوی دختر قاسم سلیمانی بیان شده است: «فردای براندازی بجز لخت شدن، مشروب خوردن و رقصیدن چه برنامه دیگری دارید؟».

 

واقعیت این است که این جوهر و چکیده نگاه حکومت اسلامی به زنان است که از زبان نیروهای ولائی با «مغزهای پوسیده» و جنسیت زده جاری شده است. حکومت سیاه و تاریک اندیشی که در آن زن نه یک انسان بلکه یک «کالای جنسی» در خدمت آرامش مردان هرزه است. همان نظام فقاهتی که به دختران زندانی سیاسی شب قبل از اعدام  تجاوز کردند تا دختران باکره به بهشت نروند. همان نظام کثیفی که به نوشته رهبر و بنیانگذارش، روح الله خمینی،  در کتاب «تحریرالوسیله» می توان از دختران شیرخواره نیز کام گیری های جنسی کرد. فتوای چنین هیولائی چنان تکان دهنده است که این میزان از شهوت و هرزگی را حتی در میان هیچ نوع حیوانی نمی توان سراغ یافت!

 

اکنون که زنان و دختران شجاع سرزمین بلازده ایران، دوشادوش مردان و پیشاپیش آنها، خیابان‌ها را تسخیر کرده اند، ادامه ی منطقی بیش از چهار دهه مقاومت درخشان و ستودنی شان در مقابل هیولای استبداد فقاهتی است. نظام تاریک اندیش نابهنگامی که در تمام چهل سال گذشته مانع نقش آفرینی زنان شجاع کشورمان شده و برای کنترل آنها بیست و دو نهاد و سازمان ساخته و میلیاردها تومان بودجه اختصاص داده است. قتل فجیع مهسا، دختر مظلوم ملت ایران، در واقع آن قطره ای بود که پتانسیل انباشته شدۀ مردم جان به لب رسیده را سرریز کرد و به خیابان ها فرستاد تا اعتراض خود را به فقر، فلاکت، تبعیض و بی حقی فریاد کنند و ستون خیمه نظام را نشانه روند. حکومت جهنمی هم با تمام ادوات سرکوب وارد میدان شده و از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است. اما این حکومت کودک کش علاوه بر سرکوب عریان و خشن و خونین، به ترفندهای رذیلانه دیگری هم متوسل شده است. به زعم خود بی اعتبار کردن نیروی محرکه جنبش و از محتوی تهی کردن جنبش، دو هدفی است که علیه خیزش شورانگیز و حماسی مردم استفاده می‌کند. زاکانی ها و فیاض ها سعی می‌کنند تا اعتراض علیه بی حقی، تبعیض، بی آیندگی، فقر و فلاکت را به «هیجانات جنسی» تقلیل دهند. این افراد گرچه متاثر از تفکرات عهدبوقی خود، زن را نه یک انسان دارای حقوق برابر با مرد بلکه یک «کالای جنسی» و مایملک و وسیله آرامش مرد می دانند، اما به خوبی واقف هستند که چه نیروی شگرف و عظیمی پا به میدان گذاشته است که می‌رود طومار زن ستیزترین حکومت تاریک اندیش تاریخ را برای همیشه برچیند. انقلاب زنانه ای که بی تردید در منطقه پرآشوب خاورمیانه ی غرق در آتش و خون و حتی در جهان نیز تأثیر خواهد گذاشت.

جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ برابر با ۲۱ اکتبر ۲۰۲۲

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©