Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
يكشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ برابر با  ۲۴ جولای ۲۰۲۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :يكشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱  برابر با ۲۴ جولای ۲۰۲۲
رضا شهابی در چهل و دومین روز اعتصاب غذا،

حسن سعیدی به بند چهار زندان اوین منتقل گردید

 

حسن سعیدی از اعضای شناخته شده سندیکای کارگران شرکت واحد که در تاریخ ۲۸اردیبهشت ماه توسط عوامل امنیتی در محل اقامتش دستگیر شده بود بعد از بیش از هفتاد روز بازداشت در انفرادهای بند ۲۰۹ زندان اوین به بند چهار زندان اوین منتقل گردید.

 

آقای  سعیدی در اعتراض به روند بازجویی های طولانی ومتعدد دست به اعتصاب غذا زد و در سی ونهمین روز به اعتصاب غذایش پایان داد و به بند عمومی زندان منتقل گردید.

 

این فعال سندیکایی در بند چهار به همراه معلمان زندانی آقایان  محمد حبیبی و  اسکندر لطفی و  مسعود نیکخواه و  شعبان محمدی میباشد .

هنوز وضعیت  رضا شهابی عضو هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد نامشخص است و تا این لحظه همچنان در بند ۲۰۹ زندان اوین زندانی میباشد .

 

آقای  شهابی هم در اعتراض به پرونده سازی و روند بازجویی ها دست به اعتصاب غذا زد و در چهل ودومین روز با ملاقات حضوری با خانواده اش به اعتصاب غذایش پایان داد.

 علیرغم وضعیت وخیم جسمانی در اثر اعتصاب غذا با پایان دادن به اعتصاب غذا در هفته گذشته حالشان رو به بهبودی میباشد.

 

چاره زحمت کشان وحدت وتشکیلات

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

سه-شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

.......................................................

رضا شهابی در چهل و دومین روز اعتصاب غذا،

روز دوم مرداد در ملاقات حضوری با خانواده اش  به اعتصاب غذایش پایان داد

 

رضا شهابی از اعضای هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران که بیش از دوماه است در بازداشت وزارت اطلاعات در بند ۲۰۹ زندان اوین محبوس است در اعتراض به پرونده سازی و رفتارهای توهین آمیز بازجو و نداشتن حق تلفن وملاقات  در چهل ودومین روز اعتصاب غذا بسر میبرد، که خوشبختانه امروز دوم مرداد ماه با ملاقات حضوری که با خانواده اش انجام داد به اصرار بیش از حد خانواده به درخواست های مکرر سندیکای کارگران شرکت واحد و پنج سندیکای کارگری فرانسوی و دلسوزان و حامیان  طبقه کارگر پاسخ مثبت دادند و قول دادند که دوم مرداد پایان اعتصاب غذای ایشان باشد.

خانواده شهابی در توصیف وضع جسمانی رضا گفتند وزن بدنش به نصف کاهش پیدا کرده بود بطوری که در نگاه اول رضا قابل شناسایی،  حتی برای خانواده اش هم نبود، ضعف شدید جسمانی و رنگ پریدگی چهره از علائم قابل مشاهده این فعال سندیکایی بود که علیرغم تمام مشکلات جسمانی ۴۲روز را بدون خوردن غذا در انفرادی های بند ۲۰۹ گذرانده است.

 

حسن سعیدی دیگر عضو شناخته شده سندیکای واحد هم بیش از دو ماه در بندهای ۲۰۹ زندان اوین میباشد و امروز دوم مرداد سی دومین روز اعتصاب غذا را در اعتراض به پرونده سازی و بازجویی های طولانی و متعدد پشت سر گذاشته و ممنوع  الملاقات هم میباشد. در حال حاضر خبری از سلامتی و وضعیت جسمانی  ایشان در دسترس نمی باشد.

 

سندیکای کارگران شرکت واحد از پایان یافتن اعتصاب غذای رضا شهابی بسیار استقبال میکند و خواستار رسیدگی فوری پزشکی در بیمارستانی خارج از زندان به این فعال سندیکایی دربند میباشد و امیدوار است آقای سعیدی نیز هرچه زودتر به اعتصاب غذایش پایان دهد. سلامتی این دو فعال سندیکایی برای سندیکای کارگران شرکت واحد و جنبش مستقل کارگری در ایران بسیار ارزشمند میباشد. سندیکای کارگران شرکت واحد خواهان آزادی فوری و بدون قید و شرط رضا شهابی، حسن سعیدی و دیگر فعالان کارگری و معلمی بازداشتی می باشد.

 

رضا شهابی و  حسن سعیدی را تنها نگذاریم.

چاره زحمت کشان وحدت وتشکیلات

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

..............................................................................

تمدید مجدد قرار بازداشت حسن سعیدی

عضو زندانی سندیکای کارگران شرکت واحد برای سومین ماه به مدت یکماه دیگر.

 

روز دوم مرداد ماه  حسن سعیدی از اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد طی تماس تلفنی از بند ۲۰۹ زندان اوین اعلام کرد قرار بازداشت مجدد یکماهه به وی ابلاغ گردیده است .

این سومین ماه است که آقای  سعیدی در بند ۲۰۹ زندان اوین محبوس میباشد این فعال سندیکایی امروز دوم مرداد سی ودومین روز اعتصاب غذای خود را پشت سر میگذارد و از نظر جسمانی شرایط خوبی ندارد و در اثر اعتصاب غذا وزن زیادی را از دست داده و دچار ضعف شدید جسمانی شده است و ملاقات ممنوع میباشد،  سعیدی اعلام داشته به اعتصاب غذایش همچنان ادامه میدهد.

در همین زمینه امروز دوم مرداد ماه  رضا شهابی دیگر عضو زندانی سندیکا در چهل ودومین روز اعتصاب غذا در ملاقات حضوری با خانواده اش به اعتصاب غذایش پایان داد.

شهابی هم‌در اثر اعتصاب غذا وزن زیادی ازدست داده و دچار شرایط وخیم جسمانی شده و نیاز به درمان در یکی از بیمارستان های خارج از زندان دارد .

سندیکای کارگران شرکت واحد ادامه بازداشت این دوفعال سندیکایی را محکوم میکند و خواستار آزادی  شهابی و سعیدی و تمامی معلمان ودیگر فعالین در بند میباشد

 

رضا شهابی و  حسن سعیدی را تنها نگذاریم

چاره زحمت کشان وحدت وتشکیلات

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

................................................................................

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©