Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ برابر با  ۰۴ سپتامبر ۲۰۲۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰  برابر با ۰۴ سپتامبر ۲۰۲۱
سندیکای کارگران شرکت واحد

سندیکای کارگران شرکت واحد

بازداشت امیر عباس آزرم‌وند،

 روزنامه‌نگار و از حامیان کارگران را محکوم می‌کند

 

امیر عباس آزرم‌وند صبح امروز، چهارشنبه دهم شهریور توسط ماموران وزارت اطلاعات بازداشت شد. ماموران تلفن همراه و کتاب‌های ایشان را نیز ضبط کردند. در حکم بازداشت، اتهام ایشان تبلیغ علیه نظام عنوان شده است.

 

آزرم‌وند از حامیان سخت‌کوش کارگران می‌باشد، ایشان روزنامه نگار و عضوی از طبقه کارگر است که نظیر سایر فعالین کارگری از سوی نهادهای امنیتی برایش پرونده‌سازی شده است.

 

در شرایطی که وضعیت معیشت طبقه کارگر به شدت اسف‌بار و غیر قابل تحمل شده است، نهادهای امنیتی از وحشت تداوم قیام طبقه کارگر و گرسنه‌گان، به خیال خاموش کردن قیام، فشار و بازداشت کارگران و فعالین کارگری و حامیان طبقه کارگر را افزایش داده‌اند.

 

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه بازداشت امیر عباس آزرم وند را قویا محکوم می‌کند و تلاش برای آزادی ایشان را در دستور کار خود دارد. فشار، بازداشت و زندانی کردن کارگران، معلمان، فعالین کارگری و حامیان طبقه کارگر را قویا محکوم می‌کنیم و خواهان مختومه شدن پرونده قضایی علیه ایشان و آزادی بی‌قید و شرط‌شان می‌باشیم.

 

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©