Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
سه-شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ برابر با  ۰۶ اکتبر ۲۰۲۰
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :سه-شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹  برابر با ۰۶ اکتبر ۲۰۲۰
اعلامیه مشترک

اعلامیه مشترک

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

سندیکای کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه

 

 

زندانی کردن اعضای کانون نویسندگان را محکوم می کنیم

 

 

شنبه(۵)  مهر ماه  ۹۹ آقایان رضا خندان (مهابادی)، بکتاش آبتین و کیوان باژن از اعضای کانون نویسندگان ایران برای اجرای احکام صادره به اتهام "تبلیغ علیه نظام و اجتماع" و "تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور" توسط قاضی مقیسه در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب محکوم شده بودند و با تایید احکام بدوی در دادگاه تجدیدنظر به زندان اوین منتقل  شدند. براساس این اتهامات که همواره متوجه کلیه فعالان صنفی وسیاسی  مستقل بوده است، آقایان رضا خندان، بکتاش آبتین هر کدام به ۶ سال و کیوان باژن به ۳ سال و ۶ ماه زندان محکوم شده‌اند.این احکام نا عادلانه.

 

در حالی است  که کشور درگیر فقر  فلاکت و بیکاری روز افزون و تورم افسارگسیخته و ویروس کرونا و فساد گسترده می‌باشد، حاکمیت به جای پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های بحق مردم و تشکل‌های صنفی دست به سرکوب و بازداشت  زندانی کردن هر چه بیشتر نویسندگان،  فعالان تشکل‌های سندیکایی و تشکل‌های مستقل کارگری، معلمان و فعالان مدنی معترضان به فقر و فلاکت در کشور می‌زند.

 

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و سندیکای کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، زندانی کردن این سه عضو کانون نویسندگان ایران را سرکوب اهل قلم و مدافعان آزادی اندیشه و بیان می داند و آن را محکوم می‌کند و خواستار آزادی بی‌قید و شرط آنها و تمام فعالان صنفی کارگری و معلمان و فعالین مدنی همچنین معترضان به فقر و فلاکت که زندانی شده‌اند، می‌باشد.

 

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

سندیکای کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه

دوشنبه ۱۴ مهرماه

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©