Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷ برابر با  ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷  برابر با ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱

 

طبق آن چه در فوروم ها مرسوم است این اجتماعات  با یک همایش عمومی کارشان را پایان می دهند. کسی و یا کسانی و یا حتی همه شرکت کنندگان فوروم نمی توانند از سوی فوروم سخن بگویند. معمولا" در پایان کار هرفوروم توافقاتی در مورد اقدامات مشترک انجام  شده و به نام جنبش های اجتماعی شرکت کننده در فوروم منتشر می شود تا مبنای همکاری ها قرار گیرد. در روز یکشنبه چهارم ژوئیه نیز چند صد نفر در یکی از سالن های محل برگزاری فوروم اجتماعی استامبول جمع شده و در مورد اقداماتی مشترک به بحث پرداختند. تمرکزاصلی این مباحثات حول اقدامات علیه بحرانی بود که اکنون سراسر اروپا را درمی نوردد. این بحران به تخریب موقعیت طبقه کارگر، لایه های حاشیه شده و تهیدست و حتی بخشی از طبقات متوسط این جوامع منجرمی شود. در 29 سپتامبر" کنفدراسیون اتحادیه های کارگری اروپا" فراخوانی برای یک تظاهرات تمام اروپائی علیه سیاست های ریاضت اقتصادی در بروکسل، مرکز کمیسیون اروپا،  فرا خوانده است. این فراخوان شاید بتواند آغازی برای یک هماهنگی تمام اروپائی شود.

 

 

اطلاعیه پایانی ششمین فوروم اجتماعی اروپا در استامبول

 

منعقد از یک تا چهارم ژوئیه 2010

 

با در نظر داشتن بحران جهانی و تهاجم متمرکز" اتحادیه اروپا"، دولت ها و" صندوق بین المللی پول" که در صدد تحمیل سیاست ریاضت اقتصادی و قهقرای اجتماعی هستند جنبش های اجتماعی که در استامبول گرد آمده اند خواهان اقدامات مشترک در اروپا برای مقابله با این سیاست ها هستند.

 

در همه نقاط اروپا مقاومت علیه این سیاست ها در حال شکل گیری است. مسئله مهم در دراز مدت شالوده ریزی پیکار مشترکی است که  جنبش های اجتماعی، اتحادیه ها، تشکل های شهروندی  و سایر سازمان ها را در پیوند مشترک با هم قرار دهد. از همین نقطه نظر است که ما فرا می خوانیم تا  روز 29 سپتامبر، و نیز یک روز قبل از آن و یک روز بعد از آن ،  به عنوان اولین گام در راستای یک بسیج تمام اروپائی مبدل شود. ما باید آن چنان مفاهیمی در عرصه آلترناتیوهای سیاسی عرضه کنیم که قادر باشد به نیازهای اجتماعی و الزامات زیست محیطی پاسخ دهد.

 

همه جنبش های اجتماعی  از 23 تا 24 اکتبر( و یا 13 تا 14 نوامبر) همایشی را در پاریس فرا می خوانند برای آن که بسیج ها و هماهنگی هایمان را تقویت کند، به ارزیابی فوروم استامبول بپردازد و درباره فوروم های اجتماعی اروپا مشورت های لازم را انجام دهد.

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©