Deprecated: Function utf8_encode() is deprecated in /mnt/web205/e0/39/5274439/htdocs/new/browsf.php on line 66 سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر)
Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
سه-شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ برابر با  ۰۶ دسامبر ۲۰۱۶
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :سه-شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵  برابر با ۰۶ دسامبر ۲۰۱۶
اطلاعیه سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

اطلاعیه سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

به مناسبت روز دانشجو

 

خواسته های مردم را حاکم کنید

 

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه شانزده آذر، گرامیداشت روز دانشجو را به فرزندان دانشجو خود تبریک گفته و نه تنها خواستار به رسمیت شناختن بیان آزادانه خواسته ها و برپایی اعتراضات دانشجویان در این روز می باشد.  بلکه برپایی اعتراض، تجمع، تحصن و اعتصاب وتشکل های مستقل حق  قانونی برای اقشار مختلف جامعه و  حقی همیشگی می داند.

 

بیش از نود درصد از دانشجویان فرزندان اقشار ضعیف و ناتوان جامعه به لحاظ اقتصادی هستند. بنابراین محور خواست هایشان بطور طبیعی همان خواسته های کارگران و مزد بگیران حداقلی جامعه است و شرایط اسفناک خوراک، پوشاک، ورزش، بهداشت، درمان و آموزش را برای خود و خانواده هایشان لمس کرده اند و بسیاری از ضروریات اولیه زندگی برایشان مانند کالایی لوکس بوده و از آن محروم بوده اند.

 

دست اندازی ها به قانون کار و تامین اجتماعی، دستمزدهای چند برابر زیر خط فقر، عدم وجود امنیت شغلی، بیکاری، شلاق زدن کارگران و زندان کردن اقشار مختلف جامعه، ضرورت اتحاد مزدبگیران فرودست جامعه را بیش از پیش ساخته است. و دانشجو، کارگر، معلم و پرستار تنها با اتحاد و اعتراض می توانند خواسته های خود را فریاد زنند و به اصل تنظیم قوانین و مقررات برابر خواست عموم مردم تحقق بخشند.

 

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

۱۶ آذر ۱۳۹۵

http://vahedsyndica.com/archive/2465

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©