Deprecated: Function utf8_encode() is deprecated in /mnt/web205/e0/39/5274439/htdocs/new/browsf.php on line 66 سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر)
Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ برابر با  ۲۸ نوامبر ۲۰۱۶
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵  برابر با ۲۸ نوامبر ۲۰۱۶
اطلاعیه نهادهای همبستگی

 

اطلاعیه نهادهای همبستگی

در غم از دست دادن رفیق عزیز و همرزم مان شهرام یوسفی

 

با اندوه فراوان رفیق شهرام یوسفی ، کارگر کمونیست واز فعالین قدیمی جنبش کارگری، روز جمعه ۲۵ نوامبر۲۰۱۶ دراثر بیماری سرطان در کانادا چشم از جهان فرو بست. از دست دادن رفیق شهرام را به همسر و بستگان، رفقا، دوستان و فعالين جنبش کارگری تسلیت می گوییم.

رفیق شهرام چندین دهه  در ایران و نیز در تبعید براي دفاع از منافع و آرمان  طبقه كارگر مبارزه كرد. حرف و عمل رفيق شهرام  تاكيد بر روی مبارزه متشكل طبقه كارگر و ایجاد تشکل های کارگری و با اتکا به آن مبارزه سیاسی  بر علیه سرمایه داری بود. رفيق شهرام چه در ايران و چه در تبعید به اشکال مختلف كوشيد صدای طبقه کارگر را انعكاس دهد.  و بر این اساس فعالیت خود را در تشکل های فعالین کارگری تداوم داد. با ایجاد و گسترش نهادهای همبستگی در خارج از کشور در جهت حمایت و تقویت همبستگی طبقه کارگر و انعكاس صدای اعتراضی کارگران ایران درسطح بین المللی، رفيق شهرام نیز با تعدادی از رفقا، نهاد همبستگی با جنبش کارگری ایران و کانادا را ايجاد كردند و به نهادهای همبستگی با جنبش كارگری در ايران - خارج كشور پيوستند. رفيق شهرام با وجود بیماریش در چند سال اخیر از پذيرش مسئولیت در نهادهای همبستگی و در جهت منافع مستقل و طبقاتی کارگران دریغ نکرد. با از دست دادن وی نهادهای همبستگی رفیق و یارگرانقدری را از دست داد. ما یاد رفیق شهرام را با ادامه راهش در جهت تقویت همبستگی کارگران وبا اتکا به آن مبارزه برای سوسیالیسم گرامی می داریم .

 

گرامی باد ياد و راه رفيق شهرام يوسفی

 

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری درایران ـ خارج  کشور

شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ برابر با ۲۶ نوامبر ۲۰۱۶

nhkommittehamahangi@gmail.com

http://nahadha.blogspot.com/

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©