Deprecated: Function utf8_encode() is deprecated in /mnt/web205/e0/39/5274439/htdocs/new/browsf.php on line 66 سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر)
Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۱ برابر با  ۲۳ اگوست ۲۰۱۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۱  برابر با ۲۳ اگوست ۲۰۱۲
کارزار ايران تريبونال چالشی اساسی در مقابل جنبش کمونيستی ايران

کارزار ايران تريبونال چالشی اساسی در مقابل جنبش کمونيستی ايران!
برهان عظيمی

بيشک مسئله کارزار ايران تريبونال به چالش اساسی در مقابل احزاب و گروهای جنبش کمونيستی ايران و آنان که داعيه رهبری مبارزات طبقاتی طبقه کارگر را دارند بدل گشته است.

برخورد به روند سازشکارانه غالب بر کارزار ايران تريبونال ( توسط اطاق فکری تحت رهبری پيام اخوان و جان کوپر) ارتباط لاينفکی دارد با درک، ديدگاه و برخورد هر جريان با آنچه بر ليبی گذشت، با اوضاع کنونی سوريه، و سياست نظام سرمايه داری-امپرياليستی جهانی در تقابل با جمهوری اسلامی!

مسئله برخورد به روند سازشکارانه کارزار ارتباط مستقم و حياتی دارد با مسئله کمک از امپرياليسم و نهادهايش به هر شکل، برای سرنگونی رژيم جمهوری اسلامی.

بنا براين هر گروه و حزبی که تحت هر توجيهی و يا عنوانی مسئله برخورد به کارزار ايران تربيونال را مسئله ای پيش پا افتاده و فرعی فرض می کند، در تحليل نهايی و حقيقتا دارد ديدگاه تاييد آميزش را در ارتباط با کمک گرفتن از نهادهای امپرياليسم جهانی پنهان می کند!

زمانيکه به عمق اعلام مواضع يا سکوت مصلحت انديشانه افراد، سازمان ها و احزاب برويم متوجه می شويم که آن دسته از افراد، گروه ها و سازمان هايی که خود سالهاست امر کمک مالی گرفتن از نهادهای و افراد وابسته به امپرياليسم جهانی را برای "اشاعه دمکراسی در ايرن" به پيش می برند، دقيقا مشکلی با روند سازشکارانه و خطرناک غالب بر کارزار ايران تريبونال ندارند و نخواهند داشت!

بنا براين هر گروه و حزبی که تحت هر توجيهی و يا عنوانی مسئله برخورد به کارزار ايران تربيونال را مسئله ای پيش پا افتاده و فرعی فرض می کند، در تحليل نهايی و حقيقتا دارد ديدگاه تاييد آميزش را در ارتباط با کمک گرفتن از نهادهای امپرياليسم جهانی پنهان می کند!

تاکيد دوباره بر اين مسئله ضروری است که :

زمانيکه به عمق اعلام مواضع يا سکوت مصلحت انديشانه افراد، سازمان ها و احزاب به روند حاکم سازشکارانه بر کارزار ايران تريبونال برويم متوجه می شويم که آن دسته از افراد، گروه ها و سازمان هايی که خود سالهاست امر کمک مالی گرفتن از نهادهای و افراد وابسته به امپرياليسم جهانی را برای "اشاعه دمکراسی در ايرن" به پيش می برند، دقيقا مشکلی با روند سازشکارانه و خطرناک غالب بر کارزار ايران تريبونال ندارند و نخواهند داشت!

امروزه در برخورد به چنان روند خطرناک و سازشکارانه ی کارزار ايران تريبونال که آرمان و خواست واقعی راديکاليسم جانباختگان و جان بدر بُرده گان دهه 60 و بخصوص جانباختگان قتل عام تابستان سال 67 را وجه المعامله با امپرياليستها قرار می دهد، ما شاهد تقابل و تبارز دو ديدگاه و دو برخورد متضاد برای تعيين تکليف قطعی و يا بخشا با جمهوری اسلامی و قطع يا استمرار کليه شريانها و شاخک های استثمارکننده و ستمگرايانه امپرياليسم می باشيم.

ديدگاه و چشم انداز رفرميسم و سازشکارانه ی ضد انقلابی برای رفرم جمهوری اسلامي، زدن گروه و يک جناح حاکم بر اين نظام، و آوردن مهرهای جديد يا جناحی از مزدوران وابسته به امپرياليسم جهانی با استفاده از کمک مالی و دخالت "بشر دوستانه" نظام امپرياليسم جهانی از يک طرف، و ديدگاه و چشم انداز تسهيل امکان وقوع انقلاب کمونيستی بر مبنای راديکاليسم و پيشبرد انقلاب اجتماعی برای سرنگونی قهرآميز جمهوری اسلامی و بيرون کردن امپرياليستها با تکيه بر طبقه کارگر و توده های استثمار شونده و ستمکش ايران از طرف ديگر!

چنين است عمق اساسی مسئله، در برخورد به کارزار ايران تريبونال.

کمونيستهای انقلابی در اين مورد ذره ای ترديد نبايد به خود راه دهند.

برهان عظيمی

سی و يکم مرداد ۱۳۹۱ برابر با بيست و يکم اوت ۲۰۱۲

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©