Deprecated: Function utf8_encode() is deprecated in /mnt/web205/e0/39/5274439/htdocs/new/browsf.php on line 66 سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر)
Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
شنبه ۲ دی ۱۳۹۱ برابر با  ۲۲ دسامبر ۲۰۱۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :شنبه ۲ دی ۱۳۹۱  برابر با ۲۲ دسامبر ۲۰۱۲
طومار اعتراضی دو هزار کارگر و راننده شرکت واحد اتوبوس رانی به اصلاحیه قانون کار

طومار اعتراضی دو هزار کارگر و راننده شرکت واحد اتوبوس رانی به اصلاحیه قانون کار

 

دو هزار کارگر و راننده شرکت واحد اتوبوس رانی با امضای طوماری به اصلاحیه قانون کار اعتراض کردند این کارگران در طومار خود خطاب به وزیر کار مخالفت خود را اصلاح قانون کار اعلام داشتند. امضاکنندگان طومار یادآور شده اند که طرح پیشنهادی موادی از قانون کار که قرار است جایگزین مواد فعلی کار شود تمامی حمایت های قانونی قانون کار از کارگر را نشانه گرفته و عملا امنیت شغلی کارگران را به خطر می‌اندازد.

به گزارش سایت کلمه همچنین امضا کنندگان در نامه ای دیگر به رییس مجلس با اعلام مخالفت شدید با اصلاحیه قانون کار و قانون تامین اجتماعی آورده اند: این اصلاحیه‌ها نه تنها منافع ما رانندگان و کارگران شرکت واحد را که سیستم حمل و نقل پایتخت را در شرایط آلوده و دشوار تهران به دوش می‌کشیم در نظر نگرفته بلکه تمام دستاوردهای چندین ساله کارگران کشور را هم از بین می‌برد و امنیت شغلی ما کارگران را به خطر می‌اندازد.

 

متن نامه سندیکای شرکت واحد خطاب به رییس مجلس

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با عرض سلام و ادب

همانطور که مطلع هستید لایحه اصلاحیه قانون کار در مورخ ۱۴/۹/۹۱ از طرف وزارت کار تقدیم مجلس شورای اسلامی گردیده. ما رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه مخالفت شدید خود را با اصلاحیه قانون کار و قانون تامین اجتماعی توسط طوماری که به امضا رسانده‌ایم به عرض می‌رسانیم که نسخه اصلی این طومار در وزارت کار به ثبت رسیده.

این اصلاحیه‌ها نه تنها منافع ما رانندگان و کارگران شرکت واحد را که سیستم حمل و نقل پایتخت را در شرایط آلوده و دشوار تهران به دوش می‌کشیم در نظر نگرفته بلکه تمام دستاوردهای چندین ساله کارگران کشور را هم از بین می‌برد و امنیت شغلی ما کارگران را به خطر می‌اندازد. همانطور که مطلع هستید کارگران در شرایط خیلی سختی زندگی می‌کنند که با این اصلاحیه شرایطشان بد‌تر خواهد شد. لذا از شما به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم تا مخالفت صد در صدی جامعه کارگری را نسبت به این لایحه اصلاحی در نظر بگیرید.

رانندگان و کارگران سندیکایی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه – ۲۸/۹/۱۳۹۱

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©