Deprecated: Function utf8_encode() is deprecated in /mnt/web205/e0/39/5274439/htdocs/new/browsf.php on line 66 سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر)
Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۰ برابر با  ۰۷ نوامبر ۲۰۱۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۰  برابر با ۰۷ نوامبر ۲۰۱۱
علی اخوان برای اجرای حکم زندان احضار شد

علی اخوان برای اجرای حکم زندان احضار شد

 

علی اخوان، از یاران كانون مدافعان حقوق كارگر، برای اجرای حکم زندان احضار شد. دادگاه بدوی، اخوان را به سه سال حبس محکوم کرده بود. این حکم در دادگاه تجدید نظر، به "یك سال و نیم حبس تعزیری به اضافه یك سال و نیم حبس تعلیقی" تبدیل شد. بر طبق اخطاریه ای كه به ضامن اخوان داده شده است، وی موظف است ظرف بیست روز از تاریخ 12 آبان 1390 (تاریخ ابلاغ حكم به وكیلش) خود را به دادسرای زندان اوین معرفی كند.

ساعت دو نیمه شب سیزدهم خرداد 1389، ماموران امنیتی به منزل شخصی علی اخوان وارد شده بودند و بدون داشتن حکم قانونی، پس از جست و جوی کامل منزل که بیش از دو ساعت به طول انجامیده بود، وی را دستگیر کرده و با خود برده بودند. اخوان تا هشتم تیر 1389 در بند 209 زندان اوین محبوس و تحت بازجویی بود. وی با وثیقه هفتاد میلیون تومانی، آزاد شده بود.

ما این حكم ظالمانه را محكوم كرده و خواهان لغو آن هستیم.

كانون مدافعان حقوق كارگر

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©