Deprecated: Function utf8_encode() is deprecated in /mnt/web205/e0/39/5274439/htdocs/new/browsf.php on line 66 سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر)
Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
سه-شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ برابر با  ۱۱ دسامبر ۲۰۱۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :سه-شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱  برابر با ۱۱ دسامبر ۲۰۱۲
دستگیر می کنند نفر به نفر ، دریغ می کنند ، اما ، از یک دستگیره درب

 

دستگیر می کنند نفر به نفر ، دریغ می کنند، اما، از یک دستگیره درب !

 

علت آتش سوزی در شین آباد پیرانشهر ، هر چه که بوده باشد ، از این مهمتر نیست که از دانش آموزان مدرسه ای ، یک « دستگیره در» ، تنها یک دستگیره درب ، دریغ شده باشد . مسئله اینست .

حالا بازگشت ۳۷ دانش آموز دختر یک دبستان در شین آباد پیرانشهر به یک زندگی عادی ، که بخشا با سوختگی های بالای ۶۰ درصد در بیمارستان بسر می برند ، تقریبا و بمیزان زیادی قابل تصور نیست .

در ایران ما « راهیان نور» دسته دسته راهی گور می شوند وهرساله و در فصل زمستان دربسیاری از مدارس نه تنها از نوباوگان ما کمترین وسائل گرمائی مرسوم و امروزین دریغ می شود ، بلکه از حداقل ایمنی های معمول ، از جمله راه های خروج اضطراری هم به شکلی کاملا غیر انسانی نیز دریغ می گردد . خبر حادثه آتش سوزی دبستان شین آباد پیرانشهر یک فاجعه تاریخی ست . چرا که اولا با وجودی که منطقه شین آباد لوله کشی گاز داشته ، این مدرسه همچنان از بخاری نفتی استفاده می کرده است . بدتر از این درب ورود و خروج از داخل « دستگیره » نداشته است .

رژیم جمهوری اسلامی سالیانه میلیاردها تومان خرج تبلیغ و ترویج داده های دینی و اسلامی خود می کند ، میلیاردها تومان را خرج چاپ و تکثیر متون بی محتوی «اسلام ناب محمدی » و « ظهور مهدی موعودش » می کند ، ولی از نصب یک دستگیره ناقابل برای خروج دانش آموزان گرفتار در آتشی مهیب دریغ می کند . حالا مخالفین احمدی نژاد در مجلس و نیز بخش هائی از سطوح مختلف حکومتی ، در ادامه جنگ جناحی شان ، دوره افتاده اند تا وزیر آموزش و پروش از سمت خود برکنار شود .

نه !

این تنها حاجی بابائی ، وزیر آموزش و پرورش و « احمدی نژادها » نیستند که باید گورشان را برای همیشه گم کنند ، این کلیت نظام اسلامی ست که همچنین باید گورش را گم کند . همان نظامی که مملکت ما را به فروپاشی کامل نزدیک و نزدیکتر کرده و می کند . نظامی که از مردمش حتی یک « دستگیره درب برای نجات » را دریغ کرده و می کند .

برگرفته از فیسبوک راه کارگر

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©