Deprecated: Function utf8_encode() is deprecated in /mnt/web205/e0/39/5274439/htdocs/new/browsf.php on line 66 سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر)
Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
سه-شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ برابر با  ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :سه-شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰  برابر با ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۱
اسماعیل گرامی ،باید فوری وبدون قید و شرط آزاد گردد

اسماعیل گرامی ،باید فوری وبدون قید و شرط آزاد گردد!

 

اسماعیل گرامی بازنشسته معترض به اتهام واهی " تبلیغ علیه نظام " و یا " اجتماع و تبانی" به 6 سال زندان و شلاق محکوم شده است، اسماعیل به اتهام مبارزه برای خواستها و مطالبات خود و دیگر بازنشستگان دستگیر و زندانی شده است. 

 

حکومت جمهوری اسلامی که از یک طرف با دست و پنجه نرم کردن با بحرانهای عمیق اقتصادی و سیاسی و از طرف دیگر با اعتراضات و اعتصابات هر روزه کارگری روبرو شده، تنها راه نجات خود را در سرکوب شدید و دستگیری معترضین و فعالین پیشرو جنبشهای اجتماعی و اعدام زندانیان سیاسی جستجو می نماید. نظام سرمایه داری جمهوری اسلامی به علت ناتوانی در حل بنیادی مسائل اقتصادی و سیاسی جامعه چاره ای جز سرکوب، زندان و شکنجه برای عبور از این بحران را ندارد. 

 

آنچه مسلم است، سرکوب، زندان، شکنجه و اعدام و شگردهای ددمنشانه رژیم در عرض این چهار دهه نتوانسته جنبشهای اجتماعی را مرعوب نماید، فشارهای طاقت فرسا به زندانیان سیاسی، عدم اجازه مرخصی درمانی، تهدیدهای پیوسته مقامات امنیتی و اطلاعاتی و احضار و بازجویی کارگران و فعالین سیاسی، محاکمه غیابی و صدور احکام ظالمانه برای آنان، تنها نشانه ناتوانی رژیم اسلامی سرمایه داری است .

اعتراضات در کف خیابان که افرادی همچون اسماعیل گرامی بهای سنگینی برای آن پرداخت می نمایند و در اختناق و  زير سنگين ترين تهديدها و دستگيری ها صورت می گيرد، حاصل مبارزه طبقاتی خستگی ناپذير و مستمری است که مبارزات کارگران در طی سال ها به انجام رسانده اند. 

رشد مداوم مبارزات کارگری اعم از شاغل و باز نشسته در چند سال  اخير توانسته مسائل و خواسته های جنبش کارگری از جمله "حق داشتن تشکل آزاد و مستقل" ، " حق برخورداری از معیشت همگانی" و آزادی بیان را به مسائل و خواسته های محوری و مورد توجه جامعه تبديل کند. برای حکومتی که موجودیت آن از خیزش دی ماه 96 به زیر سئوال رفت و رأی به سرنگونیش داده شد، تحمل حتی يک روز اعتراض و اعتصاب را بر نمی تابد از این رو است که کارگران، معلمان، بازنشستگان، زنان، دانشجویان، وکلا، نویسندگان، هنرمندان معترض به زندان و حکمهای سنگین محکوم میشوند.  

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در خارج کشور ضمن محکوم کردن دستگیری و زندانی نمودن فعالین کارگری و دیگر جنبشهای اجتماعی، همواره برای آزادی کارگران زندانی تلاش نموده و در این مورد هم با همه توان برای رهائی این فعال بازنشسته فداکار کارگری مبارزه خواهد کرد. ما باید صدای اسماعیل گرامی و دیگر زندانیان دربند باشیم.  از  نهادهای کارگری بین المللی می خواهیم ضمن محکوم نمودن جمهوری اسلامی خواهان آزادی فوری و بدون قید و شرط این فعال کارگری بازنشسته و دیگرزندانیان سیاسی درایران شوند.

کارگران زندانی و تمامی زندانیان سیاسی باید فوری و بدون قید و شرط آزاد گردند!

مرگ بر حکومت اسلامی سرمایه داری

سپتامبر 2021

 

nhkommittehamahangi@gmail.com

https://t.me/nahadhayehambastegi

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران ـ خارج از کشور

 

                  

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©