Deprecated: Function utf8_encode() is deprecated in /mnt/web205/e0/39/5274439/htdocs/new/browsf.php on line 66 سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر)
Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
سه-شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ برابر با  ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :سه-شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰  برابر با ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۱
بیانیه کنشگران صنفی آموزش فارس

بیانیه کنشگران صنفی آموزش فارس

در محکومیت دستگیری غلامرضا غلامی‌کندازی و  مهدی فتحی

 

🔸نزدیک به سه هفته از دستگیری غلامرضا غلامی کندازی می گذرد. غلامی کندازی که یکی از صبورترین و با اخلاق ترین فعالان صنفی فارس بود و همیشه مدافع گفتگو و تفاهم بر اساس خرد جمعی با همگان بود در حالی بازداشت می شود که در آستانه ی بازنشستگی بود.

 

🔸کسی که پس از سی سال خدمت صادقانه در آمورزش و پرورش می بایست مورد تقدیر قرار گیرد اکنون حدود سه هفته است که در بازداشت موقت قرار دارد و هیچ مرجعی حاضر نیست در مورد وی اطلاع رسانی نماید و اتهامات وی را بیان کند.

 

🔸دلسوزی ها و دغدغه های غلامی کندازی برای آموزش و پرورش پس از مشاهده ی ابتذال در سیستم آموزشی وی را به خوانش سند تحول بنیادین سوق داد. وی معتقد بود با اجرای سند تحول بنیادین بخش بزرگی از مشکلات عدیده ی آموزش و پرورش حل خواهد شد.

 

🔸 تاکید بر اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برای اعتراضات صنفی و مطالبه گری اصل سی قانون اساسی و سایر مفاد سند تحول بنیادین نشانگر عزم استوار وی در تحقق مطالبات صنفی جامعه فرهنگیان ایران به صورت قانونی و به دور از حرکات ساختار شکنانه دارد.

 

🔸همچنین در ادامه ی موج تهدید و ارعاب، مهدی فتحی دیگر معلم آزاده و روشن اندیش پاسارگادی بازداشت و به زندان منتقل گردیده است و خبرها حاکی از به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفتن وی هنگام بازداشت است. این در حالی است که وی به بیماری قلبی دچار است و چنین برخوردهایی با وی باعث به خطر افتادن سلامتی وی می گردد و نگرانی ها را فزون تر می کند. 

 

🔸کنشگران صنفی آموزش فارس ضمن محکومیت بازداشت غیر قانونی غلامرضا غلامی کندازی و مهدی فتحی و بی خبری خانواده ی ایشان و جامعه ی فرهنگیان از پرونده ی ایشان، خواستار آزادی بی قید و شرط غلامرضا غلامی کندازی و مهدی فتحی و رفع اتهام و دلجویی از آنان و خانواده ی ایشان

کنشگران صنفی آموزش فارس

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©