Deprecated: Function utf8_encode() is deprecated in /mnt/web205/e0/39/5274439/htdocs/new/browsf.php on line 66 سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر)
Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
يكشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ برابر با  ۲۰ مارس ۲۰۱۶
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :يكشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵  برابر با ۲۰ مارس ۲۰۱۶
پیام نوروزی

 

پیام نوروزی

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

"بهارا زنده مانی زندگی بخش ! به فروردین ما فرخندگی بخش!"

عید نوروز ، فرارسیدن بهار روشنی بخش و رستاخیز زیبای طبیعت را به مردم ایران و همۀ مردمان همسایه - خویشاوند ایرانیان شاد باش می گوئیم.

جشن های بهاری در میان همه مردمان جهان زیبا و زندگی بخش اند ، اما ایرانیان از مردمانی هستند که با حساسیت ویژه ای رستاخیز طبیعت را انتظار می کشند و گرامی می دارند. ستایش عاشقانۀ آب و سبزه ، جوانه و گل و شوریدگی بلبل یکی از زیباترین چهره های فرهنگ ایرانی است. در این فرهنگ همچنین جشن بهاری ستایش نمادینی است از پیکار ابدی نیروهای روشنایی ، آزادی و زندگی در برابر تاریکی پرستان و ستمگران و مرگ گستران و پاس داشتِ امید به پیروزی مردمان بر نامردمان. در طول هزاره ها هرگاه و هرچه جغرافیای ایران خشن تر می شده و هرگاه و هرچه چیرگی نامردمان بیشتر ، تاریخ ایران بر پررنگ تر شدن تلاش های مردم برای پروراندن جوانه های این امیدِ زندگی بخش شهادت داده است. و بی هیچ تردید ، ایستادگی مردم ایران در سی و هفت سال گذشته در دفاع از نوروز و بهار در برابر حاکمان تاریک اندیش و مرگ گستر ، خود یکی از حماسی ترین چهره های پیکار فرسایشی آنان در برابر نظام ویران گر ولایت فقیه است.

در آستانه بهار ، بیائید در برابر همه آنانی که در پیکار "برای نانِ همه ، برای نور و برای سرود" جانفشانی کرده اند و می کنند و رنج می برند ، سر تعظیم فرود بیاوریم و تا حدِ امکان دستیارشان باشیم ، با این امید که "بهارِ همچنان تا جاودان در راه / همچنان تا جاودان بر شهرها و روستاهای" مان بگذرد.    

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی؛ زنده باد سوسیالیسم

 

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

يكشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ برابر با ۲۰ مارس ۲۰۱۶

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©