Deprecated: Function utf8_encode() is deprecated in /mnt/web205/e0/39/5274439/htdocs/new/browsf.php on line 66 سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر)
Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ برابر با  ۱۸ جولای ۲۰۲۴
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳  برابر با ۱۸ جولای ۲۰۲۴

ما صدای شریفه محمدی هستیم!

کارزار جهانی لغو اعدام شریفه محمدی

شریفه محمدی کارگرمبارز و زن آزادیخواه که چندین ماه در بدترین شرایط و تحت فشار و شکنجه در بازداشت بسر می برد؛ روز پنج شنبه 14 تیر ماه در بیدادگاه شهر رشت در شمال ایران به اتهامکاذب همکاری با "گروه مسلح " درکردستان به اعدام محکوم شده است . منتسب کردن نهاد علنی ومستقل" کمیته هماهنگی برای ایجاد تشکل های کارگری" که شریفه در گذشته مدت کوتاهی با آن همکاری داشته به گروهی مسلح در کردستان کذب محض است . صدور حکم اعدام برای او در واقع تعرض وحشیانه به اعتراضات فزاینده کارگران وستمدیدگان وجلوگیری از تشکل یابی مستقل و اجتماعی آنهاست.

رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی موجودیت خود طی 45 سال حکومت را با استفاده از انواع روش های سرکوب، اعدام ، زندان ، شکنجه ، پرونده سازی و صدور احکام وحشیانه و ضد انسانی برای فعالان جنبش کارگری و دیگرعرصه های اجتماعی و مقابله با اعتراضات اجتماعی مستقل آنها رقم زده است . فعالان جنبش کارگری و دیگرجنبش های اجتماعی از جمله زنان، معلمان ، پرستاران ، دانشجویان و بازنشستگان ضمن اعتراضات هر روزه به وضعیت معیشتی خود تنها راه مقابله با این تهاجم وحشیانه را درایجاد تشکل های مستقل خود از جمله سندیکا و انجمن ها و کمیته ها میبینند.آنها برای رسیدن به این امر مهم بطور فزاینده و مداوم مورد هجوم و تحت فشار انواع ترفند های امنیتی و در معرض انواع پرونده سازی، اتهامات واهی و صدور مجازات های قرون وسطایی زندان ، شکنجه و اعدام از طرف رژیم جمهوری اسلامی اند. زنان آگاه در مبارزه برای رفع ستم جنسیتی و طبقاتی همواره آماج شدیدترین سرکوب ها بوده و هستند. همانگونه که جان شریفه محمدی ، این کارگر شریف، با حکم بغایت غیر انسانی اعدام به انتقام از مبارزات کارگری و اعتراضات زنان مبارزبه وثیقه گرفته شده است.

ما در کارزاری جهانی و کمپین لغو اعدام شریفه محمدی، فعالیت های خود را سراسری کرده ایم وهمسو با مبارزات اجتماعی در ایران و تشکل های مستقل آن بدین منظور تمامی امکانات را بکار می گیریم تا از طریق رسانه ها، ارتباط با سازمان های مترقی و اتحادیه های کارگری در جهان ، تویتر و برپایی انواع آکسیون ها و پیکت ها و مراسم های همبستگی، صدای شریفه محمدی ، خانواده و بستگانش را رساتر کنیم.

کمیته سراسری لغو اعدام شریفه محمدی

تیرماه 1403ـ جولای2024

motahedshavim@gmail.com

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©