Deprecated: Function utf8_encode() is deprecated in /mnt/web205/e0/39/5274439/htdocs/new/browsf.php on line 66 سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر)
Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۳ برابر با  ۱۵ جولای ۲۰۲۴
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۳  برابر با ۱۵ جولای ۲۰۲۴

 

جان شریفه محمدی زندانی سیاسی فعال کارگری و مدافع حقوق زنان و کودکان در خطر است.

 

او باید فورا و بدون قید و شرط آزاد شود!

 

شریفه محمدی ۴۵ ساله اهل میانه آذربایجان شرقی و ساکن رشت بر پایه یک پرونده سازی امنیتی در ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲دستگیر شد. وی تا دی ماه ۱۴۰۲ در سلول انفرادی ممنوع اللقات بوده وبراساس اطلعاتی که از درون زندان به بیرون درز نموده، تحت شکنجه های روحی وجسمی به منظور اعترافات اجباری قرار داشته و آثار شکنجه بر بدن او نیز از سوی دیگر زندانیان تأیید شده است. "جرم" او دفاع اززنان، کارگران ، کودکان و دیگر فعالیت های اجتماعی در حمایت از شهروندان است. روز قبل از مضحکه انتخابات ریاست جمهوری ، قاضی شعبه یک دادگاه رشت، او را با مصداق بغی به اعدام محکوم کرد . بغی بر اساس ماده ۲۸۷ قانون مجازات اسلمی کسی است که علیه نظام جمهوری اسلمی اقدامی مسلحانه نماید. هم اکنون زنان و مردان زندانی دیگری به اسامی زیر نیز برایشان کیفرخواست بغی صادرشده است: وریشه مرادی، پخشان عزیزی، نسیم غلمی سیمیاری، حمیدرضا سهل آبادی، احسان روازژیان، امین سخنور، علی هراتی مختاری، حسین محمد حسینی، حسین اردستانی، امین شاه ولیتی، وحید بنی عامریان، پویا قبادی،محمد تقوی، مجتبی تقوی، بابک علیپور، ابوالحسن منتظر، اصغر دانشفر. ونیز جابر صخراوی،عبدالمام زائری، علی صیاحی ، محمدعلی عموری، علی حلفی، غلمحسین کلبی، مختارآلبوشوک، عیدو شه بخش، عبدالغنی شه بخش، عبدالرحیم قنبر زهی، گرگیج شه بخش وسلیمان شه بخش، همچنین زندانیان سیاسی دیگر از جمله وفا آذر پار، فرزانه معینی، ایزا فروغی مجاهد کورکور، رضا رسایی و سعید شیرازی.

صدور حکم با اتهام بغی برای این زندانیان و بیش از چهل زندانی سیاسی دیگر و همچنین بازداشت تعداد کثیری از فعالان اجتماعی منطقه و اعمال خشونت قرون وسطایی بر آنها نشان از تداوم سیاست سرکوب وسیع و سراسری علیه فعالان سیاسی و مدافعین آزادی و دموکراسی در ایران دارد. ما ازهمه وجدان های آگاه در داخل و خارج از کشور و از سازمان ها و نهادهای مدافع حقوق بشر و اتحادیه های کارگری میخواهیم تا علیه دستگیری ها و شکنجه فعالان سیاسی در ایران و صدور احکام اعدام برای آن ها به پا خیزند.

کانون کنشگران دموکرات سوسیالیست هانوفر به همین مناسبت شما را به شرکت دراکسیونی که روز شنبه در هانوفر برگزار میشود فرامیخواند تا همراه با دیگرنهادهای انساندوست صدای این زندانیان درخطر اعدام را بگوش جهانیان برسانیم و به سهم خود رژیم کودک کش جمهوری اسلمی را درادامه سیاستهای ضدبشری اش رسواتر و متوقف کنیم.

زمان:

شنبه ۲۰ ژوئیه ۲۰۲۴ ساعت ۱۲:۳۰

مکان:

Hannover am Ernst August Platz gegenüber Kaufhof

زندانی سیاسی آزاد باید گردد!

زندان ، شکنجه و اعدام ممنوع باید گردد!

شریفه محمدی بدون قید و شرط آزاد باید گردد!

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلمی! زنده باد آزادی وبرابری!

کانون کنشگران دموکرات سوسیالیست هانوفر

Forum der iranischen DemokratInnen und SozialistInnen Hannover

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©