Deprecated: Function utf8_encode() is deprecated in /mnt/web205/e0/39/5274439/htdocs/new/browsf.php on line 66 سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر)
Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ برابر با  ۲۶ اکتبر ۲۰۲۳
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲  برابر با ۲۶ اکتبر ۲۰۲۳

یاد نادر فولادی عزیز گرامی باد!

 

رئوف کعبی

 

با تألم و دردی عمیق از خبر درگذشت دوست عزیز نوجوانی و اوان جوانی، نادر فولادی اطلاع یافتم.

نادر زرگر فولادی در واقع دوست صمیمی دوران نو جوانی و جوانی دوست مشترکمان زنده یاد ناصر سجادی بود و از آنطریق در زادگاهمان، شهر سقز در کردستان با هم آشنا شدیم.

روحیه ورزشکاری، فروتنی و ادب و تواضع هر دوی آنان، هر نگاهی را به خود جلب می نمود. نادر کمتر لب به سخن می گشود اما با نگاه عمیق و صمیمی یارانش را در فعالیتهای گوناگون همراهی می کرد.

از مدتی قبل از انقلاب ۵۷ و به دلایل متعدد سربازی، تحصیل در نقاط دیگر و ...، روابط و دیدار به ندرت و اتفاقی صورت می گرفت. ناصر پس از مدتی کوتاه بعد از انقلاب به عنوان سرباز وظیفه طی اتفاقی، یار صمیمی خود نادر را و همه ما را تنها گذاشت.

در این دوران حساس و شکل گیری «جنبش مقاومت خلق کرد» هرکدام در نقطه و در جایگاهی قرار گرفتیم.

پس از تصرف شهرهای کردستان توسط رژیم اشغالگر، غالب نیروهای سیاسی در خاک کردستان عراق استقرار یافتند.

در یکی از مناطق و در پایگاه سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)، کاک طاهر (نادر) را دیدم. دیداری غافلگیر کننده ولی بسیار مسرت بخش.

اوان آشنائی و یاد ناصر و همه خاطرات دیگر را کوتاه مرور کردیم.

این دیدار به علت شرایط ویژه آن زمان و رفت و آمد به خارج و در نهایت جابجائی غالب نیروها به سمت اروپا، نتوانست ادامه یابد و استمرار پیدا نکرد.

سالها قبل، از مشکلات عدیده نادر اطلاع پیدا کرده بودم. از دوست و دوستان مشترک جویای حال همدیگر می بودیم اما مسافرت های کوتاه و در فقدان رابطه ای مستمر، به جز یک بار و زمانی که برای مراسم خاکسپاری و بزرگداشت یکی از چهره های سرشناس فعال به هانوفر رفته بودم، فرصت دیدار نیافتیم.

امروز با یادآوری همه خصائص نیک و برجسته نادر و در اندوه از دست دادن وی، صمیمانه در کنار و همراه و همدل تمامی خانواده، بستگان، یاران، دوستان و همرزمان او در هر دو  سازمان راه کارگر  و سازمان کارگران انقلابی ایران - راه کارگر می باشم و با تمامی آنها همدردی عمیق دارم.

یاد و خاطره نادر (کاک طاهر) زنده و ماناست.

رئوف کعبی

یکشنبه اول آبانماه ۱۴۰۲

۲۲ اکتبر ۲۰۲۳

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©