Deprecated: Function utf8_encode() is deprecated in /mnt/web205/e0/39/5274439/htdocs/new/browsf.php on line 66 سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر)
Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ برابر با  ۲۷ ژانويه ۲۰۲۳
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱  برابر با ۲۷ ژانويه ۲۰۲۳
فراخوان گردهمایی و تظاهرات همبستگی

فراخوان گردهمایی و تظاهرات همبستگی

و حمایت از خیزش انقلابی عظیم مردم کشورمان

 

شنبه ۲۸ ژانویه ساعت ۳۰:۱۲ دقیقه

Amsteintorplatz Hannover

 

بیش از ۴ ماه از خیزش انقلابی مردم کشورمان می‌گذرد؛ خیزشی که با قتل حکومتی مهسا امینی، با شعار زن، زندگی، آزادی و برای سرنگونی حکومت اسلامی و برقراری حاکمیت مردمی و دموکراتیک آغاز شد. این خیزش که با خروش دختران و پسران جوان پا گرفت در روند حرکت خود، در چهار گوشه ایران دانش‌آموزان و دانشجویان، کارگران، مناطق محروم به ویژه بلوچستان و کردستان، وکلا و انسان‌هایی را دربرگرفت که برای آزادی و حقوق پایه‌ای خود مبارزه می‌کنند. رژیم جنایت کار اسلامی اما از ترس و وحشت از گسترش مبارزات انقلابی مردم و اعتصابات گسترده و سراسری، تا کنون بیش از ۲۰ هزار نفر را دستگیر و چند هزار نفر را زخمی و بیش از ۵۰۰ نفر را در خیابانها و در زندان‌های سراسر کشور به قتل رسانده‌اند، که از میان آن‌ها بیش از ۷۰ نفر از کشته‌شدگان کودک هستند.

 بحران‌های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی روز به روز گسترده‌تر می‌شوند و رژیم دیکتاتوری قادر به حل مشکلات عدیده‌ای که در جامعه و در عرصه جهانی ایجاد کرده، نیست؛ و تنها راه‌حلی را که می‌شناسد، سرکوب گسترده به مدد سازماندهی ارگان‌های امنیتی و اطلاعاتی است.

در بودجه سال ۱۴۰۲ که رئیسی به مجلس ارائه کرده، بودجه نهادهای سرکوب‌گر و اطلاعاتی و ارگان‌های مذهبی به‌طور سرسام‌آوری افزایش یافته، در عوض با اتخاذ سیاست معطوف به مالیات از مردم، سفره‌های خالی مردم را هر چه بیش‌تر ‌ تهی خواهد ساخت. ساختار این بودجه همچون بنزینی است که آتش خشم و نفرت مردم را در مقابل این حکومت شعله‌ور‌تر خواهد ساخت. مردمی که طی ۴۴ سال حکومت ضد بشری، زن ستیز، بچه‌کش، غارتگر و ویرانگر به ستوده آمده‌اند، از این رو، راهی جز سرنگونی پیشاروی آن‌ها باقی نمانده است.

ما در اعتراض به دستگیری‌ها، شکنجه‌ها و اعدام‌ها، و برای آزادی زندانیان سیاسی خیزش انقلابی عظیم مردمی و سرنگونی حکومت اسلامی، و تحقق آزادی و برابری و زندگی انسانی و حاکمیت سکولار و مردمی و در مخالفت با هر نوع دولت ایدئولوژیک، مذهبی، موروثی در ایران، روز شنبه ۲۸ ژانویه ساعت ۳۰/۱۲ در  Amsteintorplatz گردهم می‌آییم و با اعلام همبستگی با مردم کشورمان از افکار عمومی جهان، نهادها و مجامع مدافع حقوق انسان‌ها در سرتاسر جهان می‌خواهیم با حمایت از خیزش انقلابی مردم، حاکمیت اسلامی را تحت فشار قرار دهند تا زندانیان سیاسی و بازداشت‌شدگان را بدون قید و شرط آزاد کنند و به کشتار و شکنجه مردم ستم‌دیده‌مان در خیابان‌ها و در زندان‌ها پایان دهد.

دستگیری، زندان، شکنجه و اعدام ممنوع باید گردد

زندانی سیاسی آزاد باید گردد

زنده باد آزادی و برابری

سرنگون باد رژیم بچه‌کش اسلامی

زنده باد همبستگی بین‌المللی نیروهای مترقی

کانون کنشگران دموکرات و سوسیالیست هانوفر

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©