Deprecated: Function utf8_encode() is deprecated in /mnt/web205/e0/39/5274439/htdocs/new/browsf.php on line 66 سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر)
Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۸۹ برابر با  ۲۷ ژانويه ۲۰۱۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۸۹  برابر با ۲۷ ژانويه ۲۰۱۱
همدردی سندیکای کارگران قند مرودشت با کارگران مصیبت دیده ی ایران خودرو

همدردی سندیکای کارگران قند مرودشت با کارگران مصیبت دیده ی ایران خودرو

 

همدردی سندیکای کارگران قند مرودشت با کارگران مصیبت دیده ی ایران خودرو خبر تاسف بار کشته و زخمی شدن جمعی از کارگران ایران خودرو، سبب نگرانی و اندوه تمامی جامعه کارگری شد. سندیکای کارگران کارخانه قند مرودشت، ضمن ابراز همدری با خانواده جانباختگان و آسیب دیدگان این حادثه تلخ، اعلام می کند که اتفاقاتی از این دست را بخشی از مبارزه بی امان حاکمیت سرمایه دار و سرمایه داری حاکم بر ایران می داند و تنها راه نجات طبقه کارگر از تکرار چنین مصیبت هایی را در مبارزه برای احقاق تمامی حقوق کارگران می داند. اگر چنین نیست و اگر کشتار کارگران بخشی از جنگ استثمارگران حاکم و فرودستان جامعه نیست، چرا در پی چنین اتفاق ناخوشایندی، کارخانه ایران خودرو به محاصره ی پلیس و نیروهای ضد شورش درمی آید؟ و چرا اعتراض مسالمت آمیز کارگران سرکوب می شود؟ راز این همه سرکوب چه چیزی جز خواست تسلیم و تمکین کارگران و زحمت کشان در برابر بهره کشی روز افزون کارگران است؟

 

بار دیگر ضمن همدردی با خانواده آسیب دیدگان و جانباختگان این حادثه تلخ، حمایت خود را از همه اشکال اعتراضی کارگران اعلام می کنیم.

سندیکای کارگران کارخانه قند مرودشت

sendikayeghand@hotmail.com

چهارشنبه ششم بهمن ماه هزار و سیصد و هشتاد و نه

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©