Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
سه-شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ برابر با  ۰۲ فوريه ۲۰۲۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :سه-شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹  برابر با ۰۲ فوريه ۲۰۲۱
کتاب اینترنتی «تشکل های فدائی» نوشتۀ م ـ دلآشوب

اطلاعیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

تکذیب یک ادعا

 

فردی به نام "م. دلاشوب" جزوه ای اینترنتی با عنوان "تشکل های فدایی" منتشر کرده ، در باره "سازمان چریک های فدایی خلق (اقلیت)". نویسنده در فصل کوتاهی که به "گروه راه فدائی" اختصاص یافته ، ضمن اشاره به وحدت این گروه با "سازمان راه کارگر" چنین می نویسد:

"...اما در سال ۱۳۶۷ ، انتقاد شدید گروه "راه فدائی" از مشی  استالین و "دولت های منحط کارگری"، به مجادلاتی بین دو گروه دامن زد. در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۳۶۷، اکثریت دفتر سیاسی و سپس کمیته مرکزی راه کارگر، به اتفاق آرا به اخراج باباعلی از مرکزیت رای دادند و عضویت اش را در سازمان به حالت تعلیق درآوردند. سپس دفتر سیاسی سازمان با زدن اتهام همکاری با رژیم ایران، باباعلی و دیگر اعضای گروه "راه فدائی" را همراه با تعداد زیادی از اعضای راه کارگر اخراج نمود."

لازم می دانیم با صراحت اعلام کنیم که در انشعاب سال ۱۳۶۷ در سازمان ما ، مطلقاً هیچ کس به "همکاری با رژیم ایران" متهم نشد و ما همه رفقایی را که در آن انشعاب از سازمان جدا شدند ، رفقای خودمان می دانستیم و هنوز هم نه تنها با رفیق بابا علی ، بلکه با غالب آن رفقا روابط رفیقانه و دوستانه ای داریم  .

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

سه-شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ برابر با ۰۲ فوريه ۲۰۲۱

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©