Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ برابر با  ۰۷ ژوئن ۲۰۲۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰  برابر با ۰۷ ژوئن ۲۰۲۱
به مناسبت سالگرد؛

به مناسبت سالگرد؛

"ارتحال جانگداز رهبر کبیر و بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام(ره)!"

 

احمد نوین

 

زمانی در سالگرد مرگ روح الله خمینی، با صرف بودجه های هنگفت، پس از تدارکات بسیار، مراسم سالگرد فوت آن جلاد با گردآوری هزاران حزب الهی مزدور(سیاهی لشگر)، و سخنرانی احمد خمینی (پسر خمینی)، رئیس جمهور و سپس نماز خوانی به سرگردگی ولی فقیه در محل دفن جسد امام خمینی، برگذار میشد.

اما، برحسب شرایط ویژه، گاه این مراسم بدون سخنرانی بستگان خمینی برگزار میشد و یا اینکه بطور کلی از برگزاری این مراسم خودداری میشد.

بطور مثال در سال ۱۳۸۸ ، که جامعه در دریای نفرت از نظام، غوطه میخورد و مردم در صفوف میلیونی به خیابانها آمده بودند، این مراسم تعطیل اعلام شد.

در سال های اولیه پس فوت روح الله، گرگ های حکومتی که بطور مداوم، رقیب از میدان بدر میکنند تا سهم خودشان را افزایش دهند، نفس احمد آقای خمینی را گرفتند و او را بدنبال پدرش فرستادند.

بعد از آن حسن خمینی یادگار "امام" شد و در مراسم سالگرد مرگ پدر بزرگ، شرکت و سخنرانی میکرد.

سال پشت سال گذشت، دعوای گرگ ها، حسن آقا را که لقب اش "یادگار امام" بود را نیز به گوشه انزوا پرتاب کرد و "حق" او جهت سخنرانی در مراسم سالگرد وفات پدر بزرگش ( ۱۴ خرداد ) و تصاحب بودجه هنگفت برگزاری اینگونه مراسم را، گرگ های دیگر از او گرفتند و بالا کشیدند.

باز هم سال پشت سال گذشت و با گذشت زمان، جایگاه  یادگار امام (حسن آقا) بیش از پیش تنزل کرد و " حق و حقوق" او  بیش از پیش آب رفت!

بدتر از آن اینکه جناب وحید، پیشکار مقام معظم رهبری- علی خامنه ای - سد راه حسن خمینی یادگار "امام" شد و دیدار میان علی و حسن را کمابیش قطع کرد.

امسال نیز با فرا رسیدن روز ۱۴ خرداد (سالروز مرگ روح الله!)، از آنجا که خشم و نفرت مردم در رابطه با نظام، جامعه را بصورت انبار باروت با قدرت انفجاری عظیم درآورده است، لذا مراسم مذکور در محال دفن آن جلاد، برگذار نشد. صدا و سیمای رژیم گزارش داد که این مراسم در مشهد ، در "آستان ملکوتی رضوی" و با شرکت " جمعی محدود متشکل از نماینده ملی فقیه و جمعی از مسئولان و خادمان و مردم ولایت مدار(تو بخوان پاسدار و محافظین مسلح رژیم)، بر پا شد.

به بیان دیگر، پنهان از چشم مردم و یک بار دیگر درغیبت وابستگان خمینی نظیر حسن آقا و نوه های "امام"!

تکلیف حسن آقا که روشن است. از چشم رهبر افتاده، لذا، یادگارامام، بی امام!

اما در رابطه با " نسوان " امام خمینی و اینکه آنها کجا بودند و اصولا" نزدیکی آنها با روح الله، یکی از آنها بنام خانم اشراقی در رابطه با علت نزدیکی آنها با "امام" میگوید : "بخاطر تهدیدهایی که امام را می‌کردند که نوه‌ها‌ یتان را می‌دزدیم، می‌کشیم.... امام یک روز خانواده را جمع کردند و گفتند من اگر یکی از این دخترها که ناموس من هستند بدزدند واقعا ضربه می‌خورم و مسئولان نباید اجازه دهند همچین اتفاقی بیفتد.". لذا " ما بخاطر مسائل حفاظتی، نیاوران نشین شدیم".

اما، کسانی که کنجکاوتر بودند، بدنبال این موضوع مهم! که روح الله نیز بر آن، تاکید گذاشته است، یعنی : " این دخترها که ناموس من هستند"، پیگیر ماجرا شدند.

پیگیری ها نتیجه داد و روشن شد که لااقل یکی از آن "دخترها که ناموس" امام خمینی و طبعا" ناموس ولی فقیه، محافظه کارها، اصلاح طلب ها و شخصیت های رنگارنک این رژیم و و و  حزب الهی ها  هستند، در کنار استخری با پوشش آنچنانی، موهای بلند وو... سالروز ارتحال جانگداز رهبر کبیر و بنیانگذار اسلامی حضرت(ه) را، نه همانند میراث خواران آن حضرت، بلکه در قلب مهربان خودش، بزرگ میدارد.

البته تا آنجا که به آزادی پوشش مربوط میشود، خانم اشراقی نوه معزز امام خمینی ره ، حق دارد که پوشش مورد علاقه اش را همانگونه که خود او میپسندد، نمایش بدهد.

 

اما جا دارد که دراینجا به کارگزاران جنایت پیشه نظام ولایت فقیه یاد آورشد ؛

شما که نمی توانید "ناموس!؟" خودتان را با حجاب کنید، چگونه میخواهید که بیش از نیمی از شهروندان کشور( زنان) را با توسل به قهر مجبور کنید که قواعد و قوانین دوران جاهلیت را بمورد اجرا بگذارند.

 شما دون صفتان  که بمجرد آنکه تار موئی از زیر روسری دختری بچشم میخورد، همانند گرازهای وحشی به او حمله میکنید و یا شیر زنی را که روسریش را قلاب چوبی کرده و اینگونه به حجاب اجباری، شجاعانه، متین و موقر، بر سکوئی ایستاده و اعتراض میکند، به زیر میکشید و مورد ضرب و شتم قرار میدهید، شرمتان باد.

شما جیره خواران حزب الله، بسیج، سپاه، نظامی، سیاستمدار، روحانی، تاجر وکاسب و .... که با توسل به سرکوب زندان، شکنجه، گلوله جنگی و چوبه های دار و... ملتی را به گروگان گرفته اید ؛ روز شماری کنید.

 روز برپائی دادگاه های عادلانه و متکی بر قوانین بشریت متمدن و آگاه به حرمت انسانی، موظفید که پاسخگو و پذیرای احکام محکومیت به جرم جنایت بر علیه ابشریت باشید. آن روز، دور مباد!

احمد نوین

يكشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ برابر با ۰۶ ژوئن ۲۰۲۱

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©