Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
يكشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ برابر با  ۱۷ نوامبر ۲۰۱۹
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :يكشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸  برابر با ۱۷ نوامبر ۲۰۱۹
مشروعیت و حقانیت جنبش

مشروعیت و حقانیت جنبش

 

این بار انگشت اتهام به‌سوی تهیدستان، بریده است و نفیر شومِ پراکندنِ بد گمانی نسبت به مشروعیت و حقانیتِ جنبش‌شان خاموش است، زیرا این بار رژیمِ سرکوب و شکنجه و اعدام، یکپارچه و یک‌صدا به میدان آمده و با چشمانی دریده تهاجمی آشکار را به سطح معشیت فرودستان و تهیدستان آغاز کرده است.

دیگر امیدی به تحمیق انسان ها نیست و بلوغ جنبش تا آنجاست که هرگز نخواهد پذیرفت بازیچه‌ی نیروهای موهومِ داخلی، همدست دزدان و رفیقانِ دیروز قافله و «اصلاح‌طلبانِ» امروز، پیاده‌نظامِ تحققِ رؤیاهای شاهزادگانِ فراموش‌شده و گوشتِ دم توپ اجرای طرح و توطئه‌های مضحک بازنشستگان سیاسیِ ورشکسته یا کودتاچیانِ چکمه‌لیسِ سناتورهای آمریکایی و اسحله‌فروشان غربی یا به اصطلاح «امپریالیسمِ» خارجی نامیده شود. جنبش به ریشه‌داشتنِ خواست‌هایش در ژرفای نظامی استثمارگر و ستمگر  و به مشروعیت خروشش در مبارزه علیه رژیم سفاکِ مدافع این نظام آگاه است، و آنجا که نیست، پویاییِ جنبش آگاهش خواهد کرد. این بار مدافعان شرمگین رژِیم نمی‌توانند پشت شعارهای پرطمطراق به اصطلاح «چپ» و «ضد امپریالیستی» پنهان شوند و باید مستقیم و آشکار، بازو در بازوی شکنجه‌گران و قداره‌کشانِ رسمی و غیررسمی سلاح‌هایشان را به سوی فرودستان نشانه روند. این توفان، روبندها و نقاب‌ها را کنار خواهد زد.

دانه‌هایی که جنبش دی‌ماه کاشت و نهال‌های سبز و سرفراز هفت تپه و فولاد و هپکو و آذرآب می‌روند تا به سپیدارها و سروها و چنارها و بلوط‌ها و افراهای سرافراز و ستبر و تنومند بدل شوند که باد شرزه‌ی سرکوب را تاب خواهند آورد و در توفانِ ازجابرکننده‌ی بساط ستم و استثمار به بار خواهند نشست.

...............................................

برگرفته از صفحه‌ی فیس‌بوک «نقد»

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©