Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ برابر با  ۳۰ دسامبر ۲۰۲۰
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹  برابر با ۳۰ دسامبر ۲۰۲۰
اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

به مناسبت

 يازده دی،

 روز شهدای سازمان

 

کاشفان چشمه

کاشفان فروتن شوکران

جویندگان شادی

                  در مجری آتشفشان ها

شعبده بازان لبخند

                   در شبکلاه درد

با جا پائی ژرف تر از شادی

در گذرگاه پرندگان.

در برابر تندر می ایستند

خانه را روشن می‌کنند،

و می میرند.

        

 احمد شاملو

 

يازدهم دی ماه، روز جاودانه شدن علی رضا شکوهی، روز شهدای سازمان ما و تجدید عهد و پیمان با آنهاست. علی رضا شکوهی،اولین دبیر اول سازمان ما، را رژیم جنایتکار حکومت اسلامی بعد از ماه ها شکنجه های وحشیانه، درمانده و ناتوان از گشودن قفل سینه ی پر راز از اسرار سازمانی و جنبش، در روز یازدهم دی ماه ۱۳۶۲ تیرباران کرد. او که یکی از درخشان ترین سمبل های جنبش کمونیستی ایران بود و مقاومت‌های جانانه اش در زندان های شاه و شیخ زبانزد زندانیان سیاسی، همواره می‌گفت: «آرمان‌های بزرگ فداکاری های بزرگ می‌خواهد». و خود با مرگ سرخ سرافرازانه اش الگویی درخشان برای این آموزه تاریخی شد.

 

امسال در حالی یاد مانای رفیق علی رضا شکوهی و صدها تن از کادرها، اعضاء و هواداران شهید پرافتخار سازمان و هزاران شهید سرفراز راه آزادی و سوسیالیسم را گرامی می‌داریم که ویروس مرگبار کرونا در جهان بیداد می‌کند و به کمک دولت های استبدادی آمده است. در ایران بلازده ما که بیش از چهار دهه گرفتار هیولای استبداد فقاهتی برآمده از شکست انقلاب بهمن ۵٧ است، اما با پایداری و مقاومت درخشان خانواده‌های داغدار زیباترین « فرزندان آفتاب و باد» در زنده نگه داشتن یاد و خاطره فراموش نشدنی و پرشکوه جانفشانان آرمیده در خاوران و گورهای بی نام و نشان دیگر، پرچم جنبش دادخواهی همواره در اهتزاز بوده است. این جنبش پرقدرت دادخواه بیداد بزرگ، اکنون به همراه جنبش های مطالباتی دیگر نفس رژیم خونریز فقاهتی را به شماره انداخته است. دو فراز تاریخی خیزش سراسری دی ماه ۹۶ و آبان ۹۸ پتانسیل عظیم مردم کارد به استخوان رسیده ایران برای به زیر کشیدن نظام فقاهتی از سریر قدرت،  نشان از آن جنبش پرقدرت و در عین حال خبر از رویدادهای بزرگ آتی است. با وجود سرکوب خونین این خیزش ها و شقاوت و سبعیت حکومت اسلامی در برخورد با بازداشت شدگان این خیزش ها و همچنین با فعالان سیاسی و مدنی، در عین حال شاهد مقاومت شکوهمند زندانیان در پس دیوار بلند زندان ها هستیم که با جسارت و شجاعتی ستودنی گردن فرازی می‌کنند و بر آرمان‌های خود برای آزادی و زندگی شایستۀ انسانی پای می فشارند.

 

امسال در گرامی داشت ياد ياران جانفشان، یک بار دیگر با آرمان های با شکوه و انسانی یاران عزيزمان پیمان می بندیم تا با شوری افزونتر در پيكار سترگ برای سوسیالیسم و بنای جهانی عاری از استثمار و ستم به مبارزه ی سازمان یافته ی خود ادامه دهیم تا «هیچ بودگان هر چیز گردند». اكنون بار ديگر در برابر مادران، پدران، همسران، فرزندان و خانواده های تمامی شهدای راه آزادی، دمکراسی و سوسیالیسم سر تعظیم فرود مي آوریم و به بانگ بلند مي گوئيم که یاد آن عزیزان، این عاشق ترین زندگان، همواره با ماست و آرمان آنها آرمان ما! باشد كه شعله های رزم مشترك مان برای تحقق جامعه ای آزاد، برابر، دمکراتیک و سرشار از همبستگی انسانی که حاکمیت اکثریت عظیم برای اکثریت عظیم را بر ویرانه های استبداد فقاهتی متحقق سازد، هرگز خاموشي نگيرد!

 

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، دمکراسی و سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ برابر با ۳۰ دسامبر ۲۰۲۰

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©