Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
سه-شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ برابر با  ۱۲ جولای ۲۰۱۶
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :سه-شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵  برابر با ۱۲ جولای ۲۰۱۶
اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

در حمایت از خواست برحق نرگس محمدی

 

یک زن قهرمان زندانی ، تنها می خواهد صدای بچه هایش را بشنود!

 

نرگس محمدی، نایب رئیس کانون دفاع از حقوق بشر، در اعتصاب غذاست. او با پرونده سازی های مشمئزکننده امنیتی به شش سال زندان محکوم شده است. اما جرم واقعی اش  دفاع فعال از حقوق بشر بوده است. جرمش، فریاد دفاع از مادر ستار بهشتی بوده است. و یا جرمش سازماندادن دیدار گوهر عشقی مادر ستار بهشتی با کاترین اشتون بوده است. اما اکنون هیچکدام از این ها مهم نیست . این زن شجاع زندانی تنها می خواهد صدای بچه های تبعید شده اش را بشنود. این حق مادرانه، این حق انسانی و این حق عاطفی یک مادر را زندانبانان و مقامات امنیتی جمهوری اسلامی از او دریغ کرده اند.

 

حالا دیگر صحبت از نقض قانون نیست؛ اینجا اوج شقاوت و بیرحمی نظام اسلامی چهره نشان می دهد. مقامات امنیتی جمهوری اسلامی و آمرانشان در سطوح فوقانی قدرت، برای تشدید فشار بر یک مادر زندانی، بر یک شیرزن قهرمان، او را از شنیدن صدای بچه های خردسالش محروم کرده اند. اینجا با چهره واقعی استبداد دینی روبرو می شویم. همان چهره ای که داعش با مدرن ترین ابزار های اینترنتی به شکل بیرحمانه ای به سراسر جهان مخابره کرده است و مردم ایران سی و هفت سال این چهرۀ هولناک و بیرحم  را با تمام وجود تجربه کرده اند. بسیاری از فرزندان این مرز و بوم، آنها که در زندان های جمهوری اسلامی "تابوت" های حاج داوود را تجربه کرده اند؛ آنها که شکنجه های مادون بشری اسدالله لاجوردی را تحمل کرده اند؛ آن خانواده هائی که به دختران باکره شان قبل از اعدام تجاوز شده و سربازان متجاوز و "گمنام امام زمان" بقایای وسایل آنها را با یک شاخه نبات و یک جلد قرآن به نشانۀ "ازدواج" به آنها داده اند؛ آن هزاران خانواده ای که فرزندان اسیرشان در آن تابستان خونین قتل عام شدند؛ آن کارگران آق دره که شلاق شقاوت و بیرحمی استبداد دینی را بر گُّردۀ خود حس کرده اند و یا آن کارگرانی که در قفس های سگان انداخته شده اند؛ همه و همه ابعاد ددمنشی و توحش حکومت اسلامی را دیده اند.  اما ماجرای اعتصاب غذای نرگس محمدی و بیرحمی تکان دهنده ای که در حق این شیرزن شجاع به کار گرفته شده، همه مرزهای وقاحت و ددمنشی را در هم نوردیده است. فشار بر مادران زندانی را در مورد  نازنین زاغری ، شهروند ایرانی- بریتانیایی ساکن بریتانیا، که ۱۵ فروردین امسال به همراه فرزند دو ساله اش در فرودگاه امام خمینی تهران بازداشت و به کرمان منتقل شد را نیز می توان دید. ماموران امنیتی گذرنامه بریتانیایی گابریلا، فرزند او را ضبط کرده و او را از مادر زندانی اش جدا کرده اند. تصور این که کودکان خردسال یک مادر زندانی از شنیدن صدای مادرانه محروم شوند؛ تصور این که یک مادر دربند و اسیر نتواند صدای فرزندان تبعید شده اش را بشنود، روح و روان هر انسان شرافتمندی را به هم می ریزد.

 

سازمان ما در برابر شجاعت و فداکاری نرگس محمدی که برای دفاع از حقوق انسانی مردم این مرز و بوم، نه تنها به تبعید اجباری تن نداد، بلکه تحمل زندان در بدترین شرایط را برگزید، سر تعظیم فرود می آورد. ما از حق انسانی این مادر شجاع برای شنیدن صدای کودکان دلبندش و حق انسانی این کودکان تبعید شده برای شنیدن زمزمه های مادرانه دفاع می کنیم و از همگان می خواهیم فریاد اعتراض خود را به هر شکل ممکن بلند کنند. نباید اجازه داد ددمنشی های داعشی استبداد ولایت فقیه، این چنین مرزهای وقاحت و بیشرمی را در نوردد و فعالان حقوق بشر، کنشگران اجتماعی و مبارزان کارگری را در اسارت و بی حقی کامل نگه دارد.

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، زنده باد سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

سه-شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ برابر با ۱۲ جولای ۲۰۱۶

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©